ویرگول
ورودثبت نام
اخبار و مقالات بازار های مالی
اخبار و مقالات بازار های مالی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

پیش بینی و تحلیل روند سال 2022 در بازار های مالی جهانی چه خواهد شد؟

یکی از کارشناسان خدمات بازار های مالی جهانی(Global financial market) از جمله ارز دیجیتال ، فارکس و ... به نام کریشنا کومار کاروا در رابطه با پیش بینی و تحلیل روند سال 2022 در بازار های مالی جهانی می گوید شرکت های مبتنی بر اینترنت به پایان نرسیده است. این روند احتمالاً در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

یک دسته کامل از مشاغل جدید وجود دارد که در حال هماهنگی هستند تا در لیست قرار گیرند.اینها در 12 تا 18 ماه آینده آماده عرضه به بازار هستند.

این کارشناس می گوید: من فکر می کنم این روند ادامه خواهد داشت و سرمایه گذاران یک دسته کامل از مشاغل جدید را برای سرمایه گذاری در اختیار خواهند داشت.

لینک منبع اخبار های جدید روزانه بازار های مالی نظیر: ارز دیجیتال ، بورس ، فارکس و …را در تبریز فایننس دنبال کنید

کجاست که باید در این بازار سرمایه خود را خرید، فروش و نگهداری کرد؟ استراتژی آینده در بازر های مالی باید چگونه باشد؟

در حالی که پول تازه را وارد بازار می کنم، به مسائل مالی و زنجیره املاک و مستغلات توجه می کنم

دومی متشکل از شرکت‌های املاک و مستغلات و همچنین شرکت‌های تامین مالی مسکن و کلیه لوازم جانبی است که به املاک و مستغلات عرضه می‌کنند.

کل بخش باید به خوبی انجام شود.

بخش سومی که معتقدم از منظر دو تا سه سال آینده بسیار خوب عمل خواهد کرد، کالاهای سرمایه ای و بخش زیرساخت است که در آن ما وارد یک چرخه سرمایه بسیار قوی هستیم. این باید به بسیاری از شرکت‌های آن بخش کمک کند تا عملکرد خوبی داشته باشند.

در مورد سهامی که باید از آن اجتناب کرد، من معتقدم که شرکت‌های مصرف‌کننده احتمالاً برای رشد و ارزش‌گذاری به دلیل ثروتمند بودن دچار مشکل خواهند شد، آنها ممکن است از دیدگاه ۱۲ تا ۱۸ ماهه به بازده پرتفوی اضافه نکنند. اما در این بخش وسایل نقلیه مسافربری و وسایل نقلیه تجاری می توانند اسب تیره ای باشند. این بخشی است که باید از منظر دو سال آینده بخشی از پورتفولیو باشد.

برای مطالعه مقالات و آموزش های رایگان بازار های مالی فارکس ، بورس ، ارز دیجیتال به سایت مجموعه تبریز فایننس مراجعه کنید

همچنین بخوانید: بر اساس ریسک پذیری سرمایه گذاری کنید اما انتظارات بازدهی را کاهش دهید

لحظه تعیین کننده روند بزرگ برای سال 2021، فهرست شرکت های اینترنتی - Zomato، PolicyBazaar، PayTM بود. همه این اتفاقات خیلی سریع به صورت دسته جمعی اتفاق افتاد. آن روند بزرگ برای سال 2022 چیست که می تواند یک روند جدید یا متمایز کننده باشد؟

من فکر می کنم روند بزرگتر این بوده است که اکثریت بازار بسیار قوی شده اند. ما یک IPO بزرگ داشتیم که عملکرد خوبی نداشت، اما این روی احساسات کلی بازار تأثیری نداشت. بازارها به عملکرد خوب خود ادامه می دهند. این یک روند بزرگتر است که من در مورد آن بسیار مشتاق هستم.

آن روند کلان یا تجارت برای سال آینده چیست؟

من همیشه بر این باورم که شما نمی‌توانید سبدی بسازید که سعی کنید روندهای کلان را به صفر برسانید، زیرا در هر مقطع زمانی، دو، سه، چهار روند کلان وجود خواهد داشت. گاهی اوقات نرخ بهره سخت می شود، گاهی اوقات ارز ضعیف یا تقویت می شود. گاهی اوقات مسائل ژئوپلیتیکی وجود خواهد داشت و من نمی‌دانم تا چه حد می‌توان بر اساس روند روز، پورتفولیو را تغییر داد.

شاید این روند بعد از دو، سه، چهار ماه تغییر کند. من فکر می‌کنم سرمایه‌گذار باید به ساختن پرتفوی متعادل ادامه دهد، که از حرکت ارز، شاید تقویت روپیه، شاید نرخ بهره و غیره، شاید صادرات، تجارت محلی مراقبت می‌کند.

یک سبد متوازن باید خیلی خوب عمل کند. چه سخت شدن نرخ بهره باشد و چه کاهش نقدینگی جهانی، اینها به نوعی مشخص هستند. همه از آن آگاه هستند. بازار ما یک بار واکنش نشان داده است. شاید آنها چند بار واکنش نشان دهند، اما بسیار دشوار است که پورتفو را بر اساس این نوع روندها تغییر دهیم.

علاقه مندان به شرکت در دوره های ارز دیجیتال حضوری و آنلاین در بهترین مجموعه آموزشی بازار های مالی از جمله دوره ارز دیجیتال ، فارکس و بورس آکادمی تبریز فایننس می توانید اقدام به ثبت نام کنید و بعد از اتمام دوره مستقل ترید کنید

اخبار ارز دیجیتالاخبار فارکسپیش بینی ارز دیجیتال در 2022
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید