ویرگول
ورودثبت نام
پرتقالی"
پرتقالی"
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سدیم کلراید :/

کوه نمک به روایت تصویر
کوه نمک به روایت تصویر


از اونجایی که جوک بی مزه زیاد داریم ممکنه چند پارتش کنم :|

.

.

.

.

یه روز یه کفتر سشوار میکشه میشه کف خشک :/

.

یه روز دوتا فلش باهم دعواشون میشه ، یه سی دی میاد میگه واقعا که فرمتا از بین رفته

.

میدونسین چرا یخچال برفک داره؟



چون آنتن نداره:/

.

میدونی به شکلاتی که مکه رفته چی میگن؟

حاج چاکلت

.

یه روز دوتا کامپیوتر مسابقه میزارن ، موس دیر میرسه از کیس میپرسه کیبورد؟ :|

.

بزغاله ها وقتی ناراحت میشن صداشون بزغالود میشه:)

.

میدونین چرا ماهیا به هم دست نمیدن؟

چون دستشون خیسه...

.

بربریا میخوان متلک بندازن میگن:

جوووون لواشو بخورم:|

.

تخم مرغایی که دو زرده میشن چرا قرمز نمیگیرن اخراج شن؟ :|

.

یه روز یه بامیه به باباش میگه :

میتونم با دوستام برم بیرون؟

باباش میگه باشه پسرم ولی زولبیا ! :\

.

میدونین اگه مشکلتون حل نشه چی میشه؟


ته نشین میشه:)

.

گاوا وقتی تعجب میکنن میگن: کشکاااااااام :||

.

یه یارو داشته رد میشده ، نمره بش میدن قبول میشه...

.

دو تا میخ با هم ازدواج میکنن

ماه عسل میرن تو دیوار هااار هااااار:|

.

میدونین اگه حیوونای نادرو شکار کنین چی میشه؟ نادر ناراحت میشه:"

.

یه روز یه مرده موبایلشو گم میکنه میاد میگرده خلاصه که آقا اینورو دید نبود اونورو دید بود :////

.

میخواین بهتون یه رازی رو بگم؟




زکریا:|

.

اگه ماهیتابه پس لابد میگو الاکلنگه :/

.

حالا میگن روسیه انفدر سرده

اگه میگفتن رو منفی سیه چی میشد:/

.

میدونین اگه از یه خونه بیشتر از حد معمول دزدی بشه چی میشه؟

اور دزد میکنه :|

.

میدونین چرا قدیما جلوی شیر حموم یه جوراب میذاشتن؟


چون اگه کفش میذاشتن آب نمیومد...

.

یه روز یه ماش میره پیش یه نخود بهش میگه تو که انقدر خوب نقاشی میکشی میشه منو بکشی؟

بعد نخود ماشه رو میکشه رو شلیک می کنه:)


ولی هیچی این نمیشد

یه روز یه مرده

میخوره به نرده

بر میگرده :]



چند تا میم بی نمک:)

دقیقا :|
دقیقا :|
من تونستم :)
من تونستم :)
این یه قانون نانوشتس :]
این یه قانون نانوشتس :]
بدون شرح...
بدون شرح...
ولی من با کروشه بیشتر مشکل دارم...
ولی من با کروشه بیشتر مشکل دارم...


پ.ن: گفتم که فقط وقتتونو هدر میدین:)



نمی‌خوامتگبزنمایشششش
ما نیازمندِ هنریم تا حقیقت هلاکمان نکند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید