ویرگول
ورودثبت نام
محمدم
محمدم
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بهترین افزونه ورود با شماره موبایل برای وردپرس

توی این پست قصد دارم یکی از افزونه هایی که ازش برای راه اندازی ورود با شماره موبایل در سایتم استفاده کردم رو معرفی کنم تا دیگران هم استفاده کنند.

اگر سایت وردپرسی داشته باشید و فرم ورود با شماره موبایل رو در سایتتون راه انداخته باشید، حتما با افزونه دیجیتس آشنایی دارید.

این افزونه امکانات خیلی خوبی داره ولی در عین حال من باهاش به مشکلات زیادی خوردم. اصلی ترین مشکلش اینه که سرعت سایت رو کم می کنه و با بعضی افزونه های مثل راکت هم تداخل داره.

بعد از کلی تحقیق و سوال پرسیدن توی گروه های تلگرامی، یک نفر به من موبیتس رو پیشنهاد داد.

با سرچ موبیتس توی اینترنت به سایتش رسیدم و امکاناتش رو مطالعه کردم.

افزونه رو تهیه کردم و نصب کردم.

و واقعا کیف کردم که یه تیم ایرانی تونسته اینقدر تمیز کار کنه و همه چیز رو درست سر جای خودش بنشونه.

عجیب اینکه انگار افزونه توی سایت نصب نیست. هیچ تاثیری تو عملکرد سایت نداره.

وقتی با تنظیماتش کار می کنی حس خوبی داری. سر در گم نمیشی و همه ی توضیحات رو توش آوردن. طراحیش هم واقعا جالبه!

اگه تیم موبیتس این مطلب رو می بینه من از همینجا ازشون تشکر می کنم و ازتون خواهش دارم همینطور با قدرت به مسیر ادامه بدین.

این افزونه ورود با شماره موبایل رو معرفی می کنم تا همه دوستانی که مثل من از دست دیجیتس خسته شدن برن سراغش و خیالشون از بابت ورود و ثبت نام سایت راحت بشه!

اگر شما هم موبیتس رو دارین و نظری دارین ممنون میشم توی کامنت اعلام کنید

افزونه ورود با شماره موبایلافزونه ثبت نام با شماره موبایلافزونه پیامک ووکامرسورود شماره موبایل
عاشق وب و مدیریت سایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید