مسعودمیرزا
مسعودمیرزا
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

پیرنگ

داستان،ساختار،سبک و اصول فیلمنامه نویسی
داستان،ساختار،سبک و اصول فیلمنامه نویسی

قسمت سوم

طرح حوادث داستانی انواع بی شماری دارد اما بدون حد و مرز نیست.دورترین زوایای این هنر، مثلثی را به دور امکانات صوری داستانگویی تشکیل می دهند.مثلثی که در واقع مرزهای جهان داستان را تعیین می کند.کل نگرشهای هستی شناسانه هنرمندان ، انواع بی شمار نگرشها به واقعیت و زندگی، در این مثلث می گنجد.در راس مثلث داستان اصول سازنده طرح کلاسیک قرار دارد.

داستان، ساختار، سبک و اصول فیلمنامه نویسی-رابرت مک کی- ترجمه محمد گذرآبادی

صفحه 32 کتاب داستان رابرت مک کی
صفحه 32 کتاب داستان رابرت مک کی
مثالهایی برای هرم قبلی
مثالهایی برای هرم قبلی



سینمافیلمنامهپیرنگ
داستان دانه انسان است،
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید