ویرگول
ورودثبت نام
سپیده  قلی پور
سپیده قلی پور
خواندن ۳ دقیقه·۵ ماه پیش

پلتفرم دراپینو

سلام
با دراپینو داخل اینستاگرام آشنا شدم، کلا اعتماد کردن برای من به شخصه سخت بود ولی وقتی دیدم با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل افق کوروش و گندم همکاری داره تونستم اعتماد کنم؛ نحوه‌ی کارشون هم اینجوریه که باید داخل وبسایت دراپینو ثبت نام کنی و شماره کارت بانکی و شماره تماستو وارد کنی بعد هم از فروشگاه‌هایی که با دراپینو قرارداد دارن وقتی خریدی انجام بدی درصدی از مبلغ خریدتو که پرداخت کردی به شکل ارزدیجیتال بهت برمیگردونن یعنی بدون پرداخت هزینه ای و به صورت رایگان میشه ارزدیجیتال دریافت کرد و یجورایی درآمددلاری رایگان داشت.
راستش من زیاد از ارزهای‌دیجیتال چیزی نمیدونم ولی شنیده بودم که خیلیا سود کردن منم دیدم که مثل بقیه بلد نیستم یاد بگیرم و سود کنم پس دراپینو رو فرصت خوبی دیدم برای همین بعد ثبت نام داخل سایت رفتم دیدم با چه فروشگاه هایی قرارداد داره که برم خرید کنم و امتحان کنم، تنوع مغازه‌ها و فروشگاه ها خیلی زیاد هست از پوشاک تا قنادی و رستوران همه چی بود .
منم رفتم یکی از فروشگاه‌های افق کوروش نزدیک خونمون خرید کردم بلافاصله رفتم داخل سایت دراپینو و دیدم که مبلغی به حساب کاربریم برگشت خورده و به بیت‌کوین تبدیل شده همون لحظه برداشت زدم‌ و بلافاصله مبلغ به حساب بانکیم واریز شد ؛ داخل دراپینو میشه از 1% تا 20% بعد هر خریدی از فروشگاه طرف قرارداد دراپینو ارزدیجیتال رایگان دریافت کرد البته این میزان درصد برای هر فروشگاهی متفاوت هست .
خیلی جالب که بدون هیچکاری تونسته بودم ارزدیحیتال بدست بیارم و سریع و بدون هیچ دردسری هم برداشت کنم اونم با قیمت همون لحظه ی رمزارز ؛ یه چیز دیگه این بود که ارزهای‌دیجیتال مختلفی داشت و با انتخاب هرکدوم پاداش من هم به همون رمزارز تبدیل میشد .
یکی از دوستای من شهرستان زندگی میکنه و براش این اتفاقات دراپینو و ارزدیجیتال تعریف کردم و بهش پیشنهاد دادم اونم امتحان کنه چونکه داخل شهرستان ها هم این خدمات رو دراپینو ارائه میده اونم داخل وبسایت دراپینو بااستفاده از GPS که داخل خود سایت هست تونسته بود نزدیکترین فروشگاه هایپرفمیلی به خونش رو پیدا کنه و خریدشو انجام بده و پاداشش رو از دراپینو دریافت کنه .
من از وقتی پاداش رمزارزی دریافت کردم به ارزهای دیجیتال علاقمند شدم دوست دارم بیشتر راه‌های دریافت رایگان رمزارزهارو بدونم برای همین به مجلات سایت دراپینو رفتم اونجا کلی مطلب هست که راه های مختلف دریافت رایگان ارزهای دیجیتال متفاوت رو گفته و خیلی واضح تمام منابع رو توضیح داده.
دراپینو پشتیبانی خوبی داره و شماره تماسشون رو برای اینکه اگه مشکلی پیش امد گذاشتن و همینطور داخل خود وبسایت چت آنلاین داره و همون لحظه میتونن مشکل رو حل کنن.
من از دراپینو فقط یک نقد دارم اونم این هست که باید با فروشگاه های زنجیره ای بیشتری همکاری کنه چون ممکنه مثلا من روغن یک مارکی رو بخوام که افق کوروش نداشته باشه و باید برم یه فروشگاه دیگه و اون رو بخرم اینجوری دیگه نمیتونم پاداش خرید بگیرم؛ اگه گستره ی فروشگاه های زنجیره ای طرف قراردادش رو بیشتر کنه خیلی عالی میشه.



ارزهای دیجیتالکارت بانکیدرآمددلاریرمزارزبیت کوین
قلم برای نوشتن برای من مثل هوا برای نفس کشیدن هست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید