ویرگول
ورودثبت نام
Zeinab.mohamadi
Zeinab.mohamadi
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

متن در مورد دختر قوی بودن

دختر ها و زنانی که مستقل هستند همیشه قوی بوده اند، به کسی تکیه نکردند، با اراده و پشتکار به سوی هدف خود رفتند و برای رسیدن به آن تلاش کردند و خودشان را دوست دارند و با انگیزه هستند. در این جا متن در مورد دختر قوی بودن آورده شده است. این جمله ها و متن در مورد دختر قوی بودن را بخوانید، تاثیر فراوان و مثبتی در ذهن شما خواهد داشت.

متن زیبا در مورد دختر قوی بودن – روبرو شدن با نقطه ضعف

خودت را از نقطه ضعف هایت پنهان نکن، در آغوششان بگیر

فقط آن موقع است که دیگر هیچ کس نمی تواند علیه تو از آن ها استفاده کند.

************

متن در مورد قوی بودن دختر در برابر ضربه ها

اگر خیلی ضربه خوردی، ولی باز هم می توانی لبخند بزنی بهم اعتماد کن تو قوی هستی.

************

متن زیبا قوی بودن دختر در برابر حرف های منفی

وقتی بهت میگن نمیتونی از پسش بربیای پس باید انجامش بدی.

************

جمله درباره کار کردن دختر رو خودش برای بهتر شدن

رو خودم کار می کنم

به کمک خودم

برای بهتر شدن خودم

************

جمله درباره تبدیل شدن درد ها به قدرت در وجود دختر ها

یک روز همه ی دردهایی که کشیدی، تبدیل به منبع قدرت میشه برات.

************

متن برای قوی بودن دختر – تشویق کردن خود

خودت را تشویق و ترغیب کن، هیچ کس دیگری قرار نیست این کار را برایت انجام دهد.

************

متن زیبا در مورد اعتماد به خدا و قوی بودن دختر

همه چیز در زمان خودش اتفاق می افتد به زمان بندی خدا اعتماد کن.

************

متن کوتاه درباره شجاع بودن دخترها

به محض این که به یک آدم شجاع و نترس تبدیل بشوی زندگی ات هیچ محدودیتی ندارد.

************

متن قوی بودن دختر کوتاه – متن دختر قوی و تنها

از همه اونابی که بهم گفتن “نه “ممنونم، بخاطر اوناست که من خودم به تنهایی تونستم انجامش بدم.

************

متن درباره با ارزش بودن دختر

هیچ قدرت بزرگ تر از خورشید، ماه و دختری که ارزش خودش را می داند نیست.

************

متن قوي بودن دختر با نیروی ذهن

ذهن تو مثل اسلحه است همیشه آن را پر نگه دار.

************

متن در مورد دختر قوی بودن و سکوت کردن

چقدر قشنگ است وقتی کسی انتظار دارد تو از کوره در بروی، تو ساکت بمانی.

************

متن دختر قوی بودن

من رویا ها را دنبال نمی کنم، من هدف ها را شکار می کنم.

************

متن درباره درخشیدن دخترها

وقتی مثل الماس درخشیدی، میفهمی زندگی چرا باید اینقدر بهت فشار می آورد.

************

متن راجب دختر قوی بودن

من همه رو در زندگیم می بخشم نه بخاطر لیاقتشون بلکه برای آرامش خودم.

************

متن زیبا در مورد قوی بودن دختر – متن من دختر قوی هستم

دختری که هستم را دوست دارم چون برای تبدیل شدن بهش سخت جنگیدم.

************

متن کوتاه درباره ملکه بودن دختران

سعی کن به هر قیمتی ملکه باشی حتی اگر قلمرو ات به اندازه عرض شانه هایت باشد.


در پایان: برای خواندن متن ها و جملات انگیزشی بیشتر در مورد مستقل و قوی بودن دختر ها روی لینک زیر کلیک کنید.

متن در مورد دختر قوی بودن

جملات انگیزشیقوی بودنمستقل بودندخترانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید