ویرگول
ورودثبت نام
Ali Miri
Ali Miri
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ماه ربیع الاول نزدیک است!

پیشاپیش حلول ماه ربیع الاول مبارک باد
پیشاپیش حلول ماه ربیع الاول مبارک باد


متنی که پیش روی شما است را می توان یک دلنوشته یا یک خاطره اسم گذاری کرد، چرا که از زمانی که در گروه دُرناب مشغول به کار شده ام تا به این حد خوشحال و سرزنده نبوده ام.تولید درب ضد سرقت ایرانی با کیفیت در ابتدا تنها برای من حکم درآمد را داشت و به هیچ چیز جز این موضوع فکر نمی کردم.

تا اینکه بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که تولیدات ما به عنوان یک محافظ است و چه مردان و زنانی که با تکیه بر تولیدات ما، همسران و فرزندان خود را در منزل تنها می گذارند.

اما به چه دلیلی نام این نوشته ام را ماه ربیع الاول گذاشتم، این نوشته بعد از 3 هفته دور بودن من از دنیای بزرگ ویرگول منتشر می شود و با شروع ماه ربیع الاول من و تمامی گروه دُرناب قصد داریم تا قوی تر و پر انرژی تر این مهم را به ثمر رسانیم.

درب پیوت دُرناب
درب پیوت دُرناب

ماه ربیع الاول علاوه بر شادابی و نشاطی که به جامعه تزریق می کند، با شروع فصل پاییز زیبا نیز همراه است که این موضوع جذابیت این ماه را چندین برابر می کند.

گروه دُرناب که سالیان طولانی است مشغول به امر تولید درب ضد سرقت ایرانی است اما در این مدت زمان کمی که به تیم بزرگ ویرگول ملحق شده است، بازخورد های خوبی را دریافت کرده است که این موضوع سبب شده است تا تیم تولید محتوا دُرناب، مدت زمان قابل توجهی را برای این بستر بزرگ و قوی بگذراند.

پیشاپیش از طرف خودم و گروه دُرناب، حلول ماه ربیع الاول را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم این ماه پربرکت و سراسر از شادی برای شما نیز سرشار از هدف های بزرگ و جذاب بوده باشد.

در پایان دوست دارم یکی از جدیدترین محصولات موجود در بازار را به شما معرفی کنم؛ درب پیوت، جدیدترین نوع درب لابی است که به دلیل نوع خاص بازشو بسیار مقبول و مورد پسند کاربران محترم قرار گرفته است.

درب پیوت شیشه ای دُرناب
درب پیوت شیشه ای دُرناب


شما عزیزان می توانید با سرچ کلمه درب پیوت در گوگل یا مراجعه به سایت Doornab.com اطلاعات خود را نسبت به این درب مدرن افزایش دهید.

با افتخار و احترام

ربیع الاولماه ربیع الاولدرب ضد سرقتدرب ضد سرقت ایرانیدرب پیوت
توضیحات و اطلاعات بیشتر مطالب در سایت https://doornab.com/ موجود می باشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید