ویرگول
ورودثبت نام
سامی 1974
سامی 1974
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بیمه خویش فرما با کارفرما کارفرما چه فرقی باهم داره؟ اجباری و اختیاری یعنی چه؟

آیا تا به حال پیش آمده در مورد چگونگی ثبت و پرداخت بیمه تامین اجتماعی و شرایط آن سوالی داشته باشید؟ آیا اینکه داشتن شرایط لازم برای بازنشستگی و استفاده از بیمه چگونه است؟ چه کاری باید انجام داد؟ نرخ بیمه، سابقه بیمه، انعقاد قرارداد جدید و بیمه های مختلف تامین اجتماعی با شرایط پرداختی مواردی که همیشه ذهن من و شما را همیشه درگیر خود می کند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد همه‌ی موضوعات فوق با هم صحبت کنیم که معمولاً بیشتر افراد با آن مواجه هستند.

امروز داستانی را می خواهم مطرح کنم که برای خود من هم پیش آمده و برای حل مشکل بیمه بهتر که از یک خبره مشاوره بگیرید. البته من خودم با یک مشاوره‌ای که از سایت بیدبرگ گرفتم، توانستم تصمیم درستی را اتخاذ کنم. که در ادامه باز گو خواهم کرد و امیدوارم این مطلب برای شما هم مفید واقع شود.

البته بعد از ارتباط با سایت هزینه ای را پرداخت نمودم و پیامکی برای من ارسال گردید و زمانی را مشخص کردند تا مشاور محترم با من تماس بگیرد. خوشبختانه به موقع و سر وقت تعیین شده با من تماس گرفتند. شخص تماس گیرنده آقایی بودند که بسیار مودب و خوش برخورد. در کمال آرامش و بردباری پاسخ سوالات من را دادند. ایشان اطلاعات و آگاهی کامل به قوانین و بخشنامه های بیمه را داشتند. من بعد از معرفی خودم و توضیح مختصر در مورد شرایطی که داشتم را با ایشان در میان گذاشتم. جهت اطلاع بیشتر شما کل گفتگو مابین من و ایشان را اشاره خواهم کرد .

من در ابتدا سرگذشت بیمه خودم را توضیح دادم. من به ایشان گفتم که ۴۸ سال سن دارم و مهندس ناظر هستم و از سال ۱۳۷۷ سابقه بیمه دارم. البته سابقه بیمه ۲سال سربازی را در سال ۱۳۹۲ با بخشنامه ای که آن موقع موجود بود، پرداخت کردم. در طول ۲۴ سال گذشته من فقط ۱۶ سال سابقه‌ی بیمه رد کردم. در طی این مدت چندین مرتبه سابقه‌ی بیمه من قطع و وصل شده است. در ضمن برای دو سال آخر هم سابقه ‌ی پرداخت بیمه را نداشتم.

من در ابتدا سرگذشت بیمه خودم را توضیح دادم. من به ایشان گفتم که ۴۸ سال سن دارم و مهندس ناظر هستم و از سال ۱۳۷۷ سابقه بیمه دارم. البته سابقه بیمه ۲سال سربازی را در سال ۱۳۹۲ با بخشنامه ای که آن موقع موجود بود، پرداخت کردم. در طول ۲۴ سال گذشته من فقط ۱۶ سال سابقه‌ی بیمه رد کردم. در طی این مدت چندین مرتبه سابقه‌ی بیمه من قطع و وصل شده است. در ضمن برای دو سال آخر هم سابقه ‌ی پرداخت بیمه را نداشتم.

من سعی می‌کنم این گفتگو را به صورت پرسش و پاسخ مطرح نمایم، تا کاملاً شرایط مشاوره انجام گرفته برای خوانندگان عزیز ملموس تر باشد.

ادامه‌ی مطلب در

منبع: سایتmmpdtank.com

تامین اجتماعیبیمه اختیاریبیمه اجباریبیمه خویش فرمابیمه
من در سال 1353متولد شدم. دوران تحصیل از ابتدا تا پایان دانشگاه در تبریز بودم. فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک می باشم. در حال حاضر ساکن کرج هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید