ویرگول
ورودثبت نام
Yashar Safavi
Yashar Safavi
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

کلاهبرداری و تجربه کامل از مجموعه BerbidVPS بربید وی پی اس

با سلام و درود , بنده یاشار صفوی هستم چندین مجوعه و وبسایت دارم و برای کارم نیاز به 2 تا VPS داشتم که با سرچ گوگل BerbidVPS رو پیدا کردم و تصمیم گرفتم که از این وبسایت خرید کنم.

قبل از خرید چندین دقیقه با پشتیبانی هم به صورت تلفنی و هم واتس آپ صحبت کردم و توضیح دادم که من VPS رو برای چه استفاده ای میخوام و هوامو داشته باشید هواتونو دارم و کاملا همه چی رو بهشون توضیح دادم همچنین تاکید کردم که با کوچیکترین تغییری در VPS که توسط شما ایجاد بشه لاینسس های من از بین میره!.

و بعد از تنها 1 هفته از خریدم فهمیدم که چه کلاهی سرم رفته! فهمیدم که هر ارزونی بی علت نیست!...

مدیرعامل این مجموعه آقای محمد جواد محمودی و جاوید بربید ممسنی که کلا چیزی از برنامه نویسی و علم کامپیوتر و اینترنت چیزی نمیفهمه! یعنی تنها کار این تیم Resell هست! یعنی چی؟ یعنی پنل نمایندگی گرفتن دارن با یه قیمت خیلی ارزون میفروشن و هیچگونه پشتیبانی ای بلد نیستن که بدن! یعنی اگر شما به عنوان مثال بهشون بگی یه پوشه حذف کنین بلد نیستن انجام بدن!!! میدونید کلا VPS هاست و.. نیاز به تیم پشتیبانی قوی و حرفه ای داره که بتونه مشکلات رو حل کنه!
من قبل از خرید به وضوح بهشون گفته بودم که کوچیکترین تغییر باعث ایجاد مشکل برای لاینسس های من میشه و تقریبا هر 1 هفته یبار یه تغییر سخت افزاری توی VPS اتفاق میوفتاد!
چندین بار درایور Network Connection عوض شد و مک آدرس عوض میشد که هربار ضرری بود که به من وارد میشد و وقتی بهشون میگفتیم تنها حرف این بود! اطلاع ندارم...

بعد از یه مدت حدود 1 ماهی که میگذشت یه اتفاق خیلی جالب افتاد دامین کل VPS عوض شد و بخش Local Users And Groups کاملا از کار افتاد و دیگه امکان ساخت یوزر و ویرایش یوزر ها وجود نداشت و خب کار من جوریه که هر 1/2 روز یبار باید یه یوزر ساخت و حذف کرد و رسما هر 1/2 روز یبار با این بخش سروکار دارم

عکس این مشکل پیش آمده که تنها فقط یکی از مشکلاتی بود که پیش آمده بود توی موقع تجربه من

و به صورت کاملا یهویی فکر کن 2/3 ساعت اصن تو سرور نبودم همه چی هم اوکی بستم امدم دیدم وی پی اس ریست شده تمام چیزهام استوپ شده و اینطوری شده! حدودا 1 هفته مکاتبه باهاشون داشتم و هم توی تیکت هم واتس اپ هم زنگ همه جا بهشون گفتم اقا این مشکل من اینه حل کنین
میدونین بعد از 1 هفته به من چی گفتن؟ یعنی واقعا فحش بهم میدادن از این کمتر بود!
اگر میخواین براتون ویندوز عوض کنیم!
یعنی فکر کن به یه آدم 1 ماه بگی من کوچیکترین چیزی باعث میشه لاینسس هام بپره نمیتونم هیچی عوض کنم تا همیشه همینه بعد از این همه مشکل بیاد بگه ویندوز برات عوض کنم! یعنی انگار با دیوار داری حرف میزنی... خیلی خیلی تجربه تلخی برام شد...

بعد از این تجربه تلخ با یه سرچ ساده در گوگل فهمیدم که خیلی آدم های دیگه هم مثل من هستند که همچین مشکلاتی رو داشتن حتی جالبش اینه از جای دیگری که سرور گرفتم تجربه مو خواستم بهشون بگم گفتم بربید وی پی اس خودشون گفتن اقا هیچی اصن حرفشو نزن!! یعنی همه میشناسن این دزدارو گفتن اصلا نمیخواد بگی خودمون میدونیم اینا چقدر دزد و بی علم هستند!

خلاصه رو بهتون بگم, این مجموعه اگر ازش سرور 50 هزارتومانی هم بگیری اندازه 500 هزارتومان بهت ضرر میزنه ! هر ارزونی ای بی علت نیست , پول خودتون رو حروم این افراد نکنید.

  • +همچین برای اینکه بعضی دوستان نیان بگن دروغ هست تمامی مدارک مثل چت های واتس اپ , تیکت ها , زنگ ها و.. وجود داره که هرکس خواست میتونم بهش نشون بدم. روز و شب بخیر
بربید وی پی اسberbidvpsسرویس وی پی اسخرید وی پی اسبربید سرور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید