ویرگول
ورودثبت نام
زهره سادات .ا
زهره سادات .ا
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

تجربه شرکت در بوت کمپ

دو هفته اخیر در یک بوت کمپ مربوط به کسب درآمد دلاری شرکت کردم.این دوره فشرده همزمان به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد که من به صورت آنلاین شرکت کردم.من همین طوری و خیلی راحت برای هر دوره ای که در جایی می بینم هزینه نمی کنم.از آن جایی که قبلا در این سازمان تجربه شرکت در دوره ای را داشتم با رضایت قبلی تصمیم به شرکت در دوره جدید گرفتم.همچنین چون کد تخفیف 70 درصدی بهم تعلق گرفته بود شرکت کردم!در این بوت کمپ در مورد روش های کسب درآمد دلاری از طریق حوزه های بازی سازی،فریلنسرینگ و ux ،افیلیت مارکتینگ،دورکاری در حوزه برنامه نویسی برای یک شرکت خارجی در ایران،تولید محتوا در یوتیوب،بازارهای مالی،و تبلیغات و بازاریابی دیجیتال صحبت شد.

علاقه من به حوزه تولید محتوای متنی و صوتی است اما خب شاید مطالب این بوت کمپ و مجموعه پانل ها، تا حدودی توانسته باشد به من دید خوبی در این مسیری که علاقه دارم داده باشد.همچنین در اوایل این رویداد از طریق روش های پازل خودشناسی و آزمون های استعدادیابی و شغلی که مبتنی بر رویکرد طراحی مسیر شغلی آکسفورد است،شرکت کنندگان توانستند به علایق و استعداد ها و مهارت ها و نقاط پیدا و پنهان و نقاط ضعف و قوت خود بهتر پی ببرند.در مورد بازاریابی جهانی و بازاریابی مشتری هم نکات خوبی گفته شد.در جلسات هم تمریناتی ارائه می شد و بعد یک هفته هم  آزمونی آنلاین از شرکت کنندگان گرفته شد.شاید اسم شرکت برگزار کننده این رویداد را هم بعدا بگویم!

شما چطور؟تجربه شرکت در بوت کمپ و دوره فشرده آموزشی را دارید؟

بوت کمپدرآمد دلاریتجربهتولید محتوارویکرد طراحی مسیر شغلی آکسفورد
زهره هستم . دختر بهاری متولد 69.خانه دار و عاشق نوشتن.. دانش آموخته ارشد مطالعات فرهنگی.مامان م.علی👶❤💓
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید