ویرگول
ورودثبت نام
الهام
الهام
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

خوشحالم با ویرگول آشنا شدم

سال نو مبارک

شاید به جرات بگم که در طول سالی که گذشت یعنی سال ۱۳۹۹ با وجود شرایط حاضر، یعنی شرایط بیماری کرونا، بیش از چند صد بار از ذهنم گذشت که احتمال داره نتونم سال ۱۴۰۰ رو ببینم، نه ازروی بدبینی این فکر از ذهنم میگذشت و نه از روی واهمه و ترس از نبودن، بیشتر این فکر باعث شد سعی کنم توی لحظه زندگی کنم و کارهایی که دوست دارم انجام بدم و از زندگیو لحظه‌هایی که دارم بیشتر لذت ببرم.. شاید برای خیلی‌های دیگه هم این اتفاق افتاده ولی این گذر فکر از ذهن من باعث شد کمی بیشتر به خودم بیام و سعی کنم آدم بهتر و مفیدتری باشم.. مدتی بود که اینجا متنی رو منتشر نکرده بودم، نه از روی مشغولیت زیاد، بلکه چیزی به ذهنم نمیرسید که برای انتشارش توی ویرگول به وجد بیام، ولی الان با پیامی که روی گوشیم از ویرگول دیدم و خلاصه فعالیتهایی که توی چندماه آخر سال ۱۳۹۹ (یعنی از آغاز فعالیتم در ویرگول) اینجا داشتم رو دیدم خیلی به وجد اومدم.

یموقع فکر نکنید که خیلی فعال بودم یا چی، ولی همین که حس کردم تاثیری داشتم حس رضایت رو در وجود خودم احساس کردم?خلاصه اومدم اینجا از همه دوستانی که وقت گذاشتند و دلنوشته‌های من حقیر رو اینجا خوندند تشکر کنم و اینکه سال نو رو به همه دوستان تبریک بگم و از همینجا براتون بهترین اتفاقات در زندگی رو آرزو کنم...

حال دلتون خوش، روزگار بر وفق مراد و لحظه لحظه زندگیتون پر از انرژی و تندرستی?

سال نو مبارک
سال نو مبارک

۱۴۰۰ زیبایی رو براتون آرزو میکنم??






ویرگوللحظه‌های زندگیمفید بودنسال نو مبارک
دوچرخه‌سواری کم‌تجربه ولی علاقمند.. از تجربه‌های روزانه دوچرخه‌سواریم اینجا مینویسم که بعدها بیام بخونم و این روزهای خوب رو مرور کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید