ویرگول
ورودثبت نام
ثمین سرافراز
ثمین سرافراز
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

چرا در دوره کارآموزی فراهوش شرکت کردم؟

اگر بخواهم علت شرکتم در دوره کارآموزی فراهوش را توضیح دهم بهتر است از کمی قبل تر با روند تحصیلی من آشنا بشوید. دبیرستان در رشته ی ریاضی فیزیک فارق التحصیل شدم و بعد از آن به تشویق اطرافیان و خانواده تصمیم گرفتم رشته مدیریت بازرگانی را بخوانم. بنابراین حدود چهار سال و نیم دراین رشته مشغول به یادگیری بودم. حقیقتا همیشه نظرم این است که سن 18 سالگی برای انتخاب رشته کمی زود هست. حداقل برای من زود بود. نه اینکه بگویم پشیمان هستم و رشته ام کارآمد نبود! خیر اینطور نیست. اما با توجه به معدل دیپلمم می توانستم در رشته مهندسی تحصیل کنم. در هرصورت بعد از اتمام دوره لیسانس من از جایی که در آن قرار داشتم راضی نبودم. شروع به تحقیق و پیدا کردن علایقم کردم. بعد از مدتی متوجه شدم که به رشته ی کامپیوتر و دنیای وب علاقه ی بسیاری دارم.بعد از آن تصمیم گرفتم به جای تحصیل دانشگاهی در این رشته، یک بخش از آن را به خوبی یاد بگیرم، در آن رشد کنم و حرفه ای وارد بازار کار بشوم.بعد از دیدن ویدئو های بسیار درمورد بخش های مختلف رشته ی کامپیوتر، به حوزه طراحی سایت علاقه مند شدم. ابتدا به صورت خودخوانی در سایت های فرانش، فرادرس و... با html و css آشنا شدم. بعد از آن در یک دوره ی یکساله ی کامل برنامه نویسی وب شرکت کردم که در این دوره با html، css ، (ui/ux)، mysql ، js و reactآشنا شدم. این دوره برای من یادگیری های بسیارعالی و عمیقی داشت. همانطور که می دانیم داشتن سایت خوب، چه سایت وردپرسی و چه سایتی که برای آن کدنویسی شده باشد بسیار مفید و موثر است اما اگر به خوبی سئو نشود و برای موتور های جست و جو بهینه نباشد تمامی زحمات طراحان سایت هدر خواهد رفت. از آنجایی که این موضوع برای من بسیار جذاب بود به مطالعه درباره آن پرداختم و بعد از آن تصمیم گرفتم در یک دوره کارآموزی جامع در این زمینه شرکت کنم.با تحقیق و آشنایی با فراهوش متوجه شدم این همان دوره ای است که من میخواهم. زیرا که پس از آشنایی با تیم فراهوش از سیستماتیک بودن این دوره و هدف مشخص آن آگاه شدم و با تمام وجود احساس کردم این دقیقا همان جایی هست که من می توانم یادبگیرم، رشد کنم و در کنار تیم قوی فراهوش حرفه ای شوم. در فراهوش جو صمیمی و احترام متقابل بین اعضای تیم بسیار برای من با ارزش است. بنابراین تصمیم گرفتم که سئو را با تمام توان از این تیم حرفه ای بیاموزم.

یادگیری سئوفراهوشطراحی سایتسئو و بهینه سازی سایتبهینه سازی سایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید