ویرگول
ورودثبت نام
مژگان حقیقی
مژگان حقیقی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

انواع سفر در سراسر جهان!

سفر جز جدانشدنی زندگی ماست. ولی اگر بدانید که سفر چه سبک‌های گوناگونی دارد متعجب می‌شوید! از گشت و گذار در قبرستان‌های قدیمی گرفته تا بازدید از لوکیشن فیلم‌های مشهور! از شرکت در فستیوال‌ها گرفته تا دیدن بقایای جنگی! همگی جذابیت خاص خود را دارند که انکارشدنی نیست. شما به کدام یک علاقه دارید؟

فعالان گردشگری سفر را به دسته‌های مختلفی تقسیم کرده‌اند. با اینکه سفر در کشور ما صرفا به زیارت، تفریح و یا خرید تقسیم می‌شود، ولی در کشورهای دیگر اینگونه نیست. شاید تعجب کنید اگر بفهمید ده‌ها گونه سفر در دنیا وجود دارد که ما ایرانیان از آن مطلع نیستیم.

در این مقاله از کاسپین پرس من تلاش کردم تا با ترجمه نوشتاری از سایت‌های خارجی انواع سفر که شاید هیچ وقت نشنیده باشید را معرفی کنم. راستش را بخواهید خودم هم از مطالعه این همه سبک جدید و حتی احمقانه تعجب کردم! شاید بپرسید چه سبک‌هایی؟!

سفر سبک‌های مختلفی دارد که در کشور ما حتی نامشان را هم نشنیده ایم!
سفر سبک‌های مختلفی دارد که در کشور ما حتی نامشان را هم نشنیده ایم!

بازدید از یتیم خانه، رفتن به مناطق جنگی، دیدن اثرات بلایا طبیعی، سفر بدون برنامه ریزی، دیدن محل سکونت قاچاقچیان، بازدید از محل فیلم برداری فیلم‌های مشهور و حتی گشت و گذار در کارخانه شکلات سازی تنها بخشی از انواع سفر در سراسر جهان است!

انواع سفر که شاید تا به حال نشنیده باشید!

اگر دوست دارید تا درباره این مدل سفرها بیشتر بدانید، حتما سری به مقاله جدید (لینک بالا) من بزنید! مطمئنم شما هم مثل من تعجب می‌کنید از این همه سبک سفر جالب و حتی مضحک!


انواع سفرگردشگریسفر
من مژگان حقیقی مسول وب سایت کاسپین پرس هستم و میخواهم با ارائه آموزش و البته ترجمه مقالات روز دنیا تاثیرگذار باشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید