ویرگول
ورودثبت نام
soheil
soheil
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

نامرئی

امروز داشتم با خودم فکر میکردم که اگه میتونستم نامرئی باشم چی میشد ؟
هروقت میخواستم نامرئی میشدم و هروقت هم میخواستم پدیدار میشدم.

پسر اگه نامرئی میشدم اول میرفتم سراغ آدم هایی که ازشون خوشم نمیاد ، میرفتم کل روز دنبالشون میکردم و بعضی جاها اذیتشون میکردم ، معمولا آدم هایی که دوستشون ندارم آدم هایی هستن که خیلی از الفاظ رکیک داخل فضای عمومی استفاده میکنند ، یا مثلا کسایی که اصلا رفتار در جامعه رو بلد نیستن و فکر میکنند خیلی کول و باحال هستن .

افرادی که به دختر های مردم تیکه میندازن ، افرادی که وقتی داری از خیابون رد میشی از قصد لاینی که روش رانندگی میکنند رو عوض میکنند و از کنارت لایی میکشن ، افرادی که علاوه بر دختر ها به بقیه هم تیکه میندازن و به همه جا کار دارن ، آدمایی که خودشون رو رئیس میدونند ، آدم هایی که داخل جاهایی مثل کتاب فروشی و کتاب خونه با داد و بیداد صحبت میکنند ، افرادی که خود شیرین هستند ، انسان هایی که فقط به خودشون حق میدن و بقیه انسان هارو در نظر نمیگیرند ، اون دسته از آدم هایی که فکر میکنند فقط حرف های خودشون درسته و بقیه اشتباه میکنند و نمیزارن حتی فرد دیگه ای فکرش رو بیان کنه و هزاران هزار از این مدل آدم ها .

اینارو کل روز رو اذیتشون میکردم و دمار از روزگارشون در میاوردم ، فقط حیف نامرئی نیستم ، اگه نامرئی نباشی و اینکار هارو کنی همه متوجه میشن کار تو بوده و ممکنه دردسر ساز بشه برات اما وقتی نامرئی باشی درصد فهمیدن این که همه ی این اتفاقات تقصیر تو بوده کمه .

دومین کاری که میکردم میرفتم بیرون و به آدم هایی که روی صندلی توی پارک نشستن ، توی کافه ها هستن . حتی رستوران ها نگاه میکردم .
علاقه دارم به انسان ها طولانی مدت نگاه کنم و رفتارهاشون رو زیر نظر داشته باشم ، کارهای بعضی از آدم ها برام خیلی جالبه ، اکه بری و همینطوری زل بزنی بهشون حتما اعصابشون خورد میشه و میگیرن از وسط به دو تیکه تقسیمت میکنند ، اما وقتی نامرئی باشی همچین چیزی ممکن نیست .

یا مثلا بعضی اوقات که حال روحی خوبی نداشتم میزدم از خونه بیرون و نامرئی میشدم ، تو پیاده رو ها راه میرفتم بدون اینکه کسی منو نگاه کنه ، بعضی اوقات وقتی تورو نبینند خیلی خوبه و میتونی یکجا راحت باشی.

کار آزار دهنده ای هستش اما خب چیکار کنم آدما واسم جالبن . دوست دارم بدونم شما اگه نامرئی بودید چیکار میکردید...

من سهیلم و تشکر میکنم برای اینکه تا اینجا با من بودید ، اگه خوشتون اومد برای من روی اون دکمه لایک کلیک کنید و اگر نظری داشتید خیلی خوشحال میشم که اون رو برای من کامنت کنید و خیلی واضح نظرتون رو بیان کنید .

پیج شخصی من : soheil1998kn

پیج کاری من : sokanbeat

پیج ترس : tars-text01


نامرئیتخیلفانتزیعلاقهانسان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید