ویرگول
ورودثبت نام
DEVELOPER
DEVELOPER
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

یزدان منوچهری

او برنامه نویسی را از سن ۱۵ سالگی شروع به آموختن کرد و اولین حوضه از برنامه نویسی که انتخاب کرده بود حوضه طراحی وب بود که زبان های HTMLو CSS را آموخت و بعد از مدتی متوجه میشود که به طراحی وب علاقه چندانی ندارد. بعد از اینکه از طراحی وب دست کشید متوجه شد که به حوضه امنیت شاید علاقه داشته باشه و مدتی هم امنیت کار کرد و متوجه شد که این حوضه با روحیه‌اش سازگاری ندارد و دیگر تصمیم نهایی خود را گرفت و به سمت حوضه برنامه نویسی اندروید رفت و متوجه شد که این حوضه همان حوضه ای بود که دنبالش می‌گشت پس در همین مسیر برنامه نویسی اندروید گام برداشت.

وی متولد سال ۱۳۸۴,۱۲،۱۳ می باشد و زاده شهر ورامین می‌باشد او تحصیلات خود را از دوره پیش دبستانی شروع کرد و رشته تحصیلی اش مهندس کامپیوتر هست.وی تحصیلات خود را در هنرستان فنی و حرفه ای فرا گرفت و اونجا دبیر های مدرسه و به خصوص سرپرست بخش رشته اش به او خیلی کمک کرد.

یزدان در حوضه اپ موبایل موفقیت بسیاری بدست آورد با اینکه هنوز درحال آموزش دیدن و پیشرفت می‌باشد ولی تلاش های زیادی برای رسیدن به هدف خودش انجام داد.

وی میگوید که من اصلا قرار نبود که برنامه نویس شوم من می خواستم انیمیشن ساز شوم و انیمیشن ایران را پیشرفت بدهم و بعد از آن با گرافیک آشنا شدم و در گرافیک بسیار هم موفق بودم برنامه هایی چون پریمیر،فتوشاپ،ایلوستریتور،افتر افکت را فرا گرفتم و از اینها برای گسترش و بالا بردن مهارتم در انیمیشن سازی استفاده کردم و بعد از برای اینکه وارد حوضه انیمیشن سازی بشوم به هنرستان رفتم تا در آنجا مدرکی داشته باشم که بتوانم وارد حوضه انیمیشن سازی شوم ولی وقتی که با برنامه نویسی آشنا شدم کلا دیگه همه چیزم شد برنامه نویسی و دیگه دنبال یادگیری گرافیک نرفتم ولی گرافیک همچنین هم بی تاثیر در زندگیم نبود و در جاهایی به کارم اومد مانند تولید محتوا در اینستاگرام.

او اکنون در اینستاگرام فعالیت میکند و به صورت رایگان برنامه نویسی اندروید رو یاد میدهد اسم پیج او yazdan.dev می‌باشد و او می خواهد جامعه برنامه نویسی را گسترش دهد او میگوید آرزویم این است که یک شرکتی از شرکت های متاورس و مایکروسافت و تسلا بزرگتر ایجاد کنم که ایران هم همچنین فناوری هایی داشته باشد.


برنامه نویسییزدان منوچهریبرنامه نویسی اندرویدیزدان منوچهری برنامه نویس اندروید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید