ویرگول
ورودثبت نام
محمود بهمنی
محمود بهمنی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

سورنا سواعدی پژوهشگر علوم فرابعدی


سورنا سواعدی
سورنا سواعدی



سلام دوستان عزیز امروز در کنار استاد صادق سواعدی معروف به سورنا هستیم تا معنی علوم فرابعدی و ازایشان بفهمیم ....


محمود:سلام و خیرمقدم خدمت آقای سواعدی امروز هستیم تا از زبان شما بشنویم واژه علوم فرابعدی چیست و اصلا این رشته در جایی تدریس یا نقل می شود خوشحال خواهیم شد برای ما توضیح بدهید؟!


سواعدی:منم سلام دارم خدمت دوست گرامی آقای بهمنی

علوم فرابعدی در جایی تدریس نمیشه واین واژه را به سبک تحقیقات خودم تعیین کردم..

در اساس جهان مملو از اطلاعات مختلف از ابعاد هست.ابعاد تحقیقاتی شامل ؛زمین واقعی شامل اطلاعات فرابعدی از چگونگی اصل جغرافیا وتداوم وچرخه آن که معکوس اطلاعات ناسا می باشد/ و فرازمینیان که هدف وتاریخچه و فعالیت های پشت پرده آنان/وابعاد ماورایی شامل آناتومی ابعاد حیات زمین


یک سری باورهای شکل گیری شده وجود داره که سازمان های بخصوص هرمی ،اطلاعاتی در اذهان مثل گیاه می کارند تا از طریق این اطلاعات بتوانند چرخه ای روی زمین شکل دهند تا خودشون و خواسته هاشون در ریل اهداف حرکت کند...

ذهن بشر مثل یک موبایلی است که اطلاعات آن هم مثل نرم افزار است واطلاعات امروزی بیشتر همان نرم افزار طراحی شدست که در ذهن ما بکار برده است.

هدف من در این رشته و تخصص شناسایی وشناخت ابعاد و ایجاد آگاهی در چرخه صحیح است

در این بابت سعی میکنم در آینده این دانش و در اختیار علاقمندان بزارم ...و فعلا جایز می دونم تا همین حد توضیح بدهم ....ممنون ازت آقای بهمنی عزیز...


محمود:ماشالله جوری شرح دادید که به سوال دوم نرسیم ولی خوب فکر کنم تا همین حد اکتفا کنیم.مرسی ازتون که وقتتون در اختیار ما گذاشتید.



??????


و دوستان در همین مقدار ما توانستیم از این رشته اطلاعات بگیریم و همینطور که مطالعه کردید مثل اینکه آینده ای در انتظار هست که در عصر آگاهی اتفاقات خوبی در راه است






فضافرازمینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید