نویسنده: آموزشگاه نقاشی ماهورا واقع در غرب تهران
آموزشگاه نقاشی در غرب تهران-آموزشگاه نقاشی ماهورا که واقع در غرب تهران میباشد افتخار دارد با بیش از 10 سال تجربه کلیه ی مهارت های مربوط به نقاشی در زیر نظر بهترین اساتید به شما علاقه مندان به نقاشی ارائه دهد.
شما با گذراندن حداقل 7 ماه دوره ی آموزشی می توانید صاحب مدرک بین الملی از دانشگاه آکسفورد و ابن سینای گرجستان شوید
سعادت اباد علامه جنوبی خیابان ۳۰ام غربی پلاک ۹ زنگ 1
88684552-021
09123941295
info@mahoora-art.com
وقتی درباره هنر صحبت می کنیم ، ذهن بسیاری از مردم ابتدا به سمت نقاشی ها می رود. نقاشی ها یکی از شناخته شده ترین ، با ارزش ترین و شناخته شده ترین آثار هنری موجود هستند.
اما با حرکت هنر به رسانه های ترکیبی و هنرهای دیجیتال ، تعریف آنچه که یک نقاشی است مبهم شده است.
نقاشی به عنوان فرایند اعمال رنگ یا وسایل دیگر روی سطح جامد – معمولاً روی بوم ، تعریف می شود. معمولاً برای استفاده از قلم مو رنگ یا سایر اشکال رنگ استفاده می شود.
با این حال ، هنرمندان از ابزارهای مختلفی مانند اسفنج ، رنگ اسپری یا حتی چاقو استفاده می کنند. در دنیای هنر ، اصطلاح “نقاشی” برای توصیف عمل نقاشی و آثار هنری حاصل از این عمل استفاده می شود. یک هنرمند می تواند هم به عنوان عمل نقاشی کند و هم شیئی خلق کند که به عنوان نقاشی شناخته می شود.
نقاشی عمل یا فرایند استفاده از رنگ است. رنگ می تواند یک اثر هنری معروف به نقاشی ایجاد کند ، یا می تواند بیشتر به عنوان پوشش محافظ یا شکل دکوراسیون استفاده شود. نقاشی ها نوعی هنر تجسمی هستند که بیان ایده ها و احساسات را در سطحی دو بعدی به تصویر می کشند.
هنرمندان از عناصر شکل ، رنگ ها ، خط ، تن ها و بافت ها به روش های منحصر به فرد برای تولید نقاشی هایی استفاده می کنند که حرکات ، حجم ، فضا و نور را – به طور سنتی بر روی سطح صاف – منتقل می کند.
یک نقاشی می تواند یک صحنه یا شی طبیعی را نشان دهد ، یک روایت را توصیف کند یا کاملاً انتزاعی باشد.
نقاشی یکی از قدیمی ترین اشکال بیان بصری شناخته شده است. تصور می شود قدیمی ترین نقاشی ها تقریباً 40،000 سال قدمت داشته باشند. برخی از قدیمی ترین نقاشی های دوران نوسنگی نقاشی هایی هستند که در غارها یافت شده اند.
نقاشی های غار ماقبل تاریخ در غرب اروپا و اندونزی یافت شده است. با این حال ، نقاشی بخشی از تاریخ و فرهنگ در همه کشورهای جهان بوده است.
نقاشی های اصلی غار ابتدایی بود و تنها چند رنگدانه رنگی در اختیار هنرمندان اصلی قرار داشت. تصور می شود که این اولین نقاشی های غاری آموزنده تر بوده و با هدف قصه گویی خلق شده اند.
با گذشت زمان ابزارها و وسایل موجود برای هنرمندان پیشرفت بیشتری کرد و نقاشی ها از دیوارهای غار برداشته و روی کاغذ ، بوم ، سرامیک و چوب حرکت کردند.
موضوع نقاشی ها گسترش یافت و این آثار هنری در درجه اول تزئینی شدند. سپس می توان نقاشی ها را نگهداری ، جمع آوری و برای لذت بیشتر به نمایش گذاشت.
نقاشی در طول قرن های متمادی تکامل یافته است تا طیف وسیعی از سبک ها و تکنیک ها را در بر گیرد. برخی از این تکنیک های نقاشی سنتی هستند ، برخی دیگر غیر متعارف یا ابتکاری.
معمولاً تکنیک های نقاشی نه با مواد استفاده شده ، بلکه با روشی که رنگها اعمال می شوند مشخص می شود. بنابراین اگرچه بسیاری از تکنیک ها یا سبک ها با استفاده از مواد نامگذاری شده اند ، اما آنچه واقعاً سبک یک نقاشی را مشخص می کند طول و جهت ضربه ها و ترکیب رنگ ها است.
بسیاری از نقاشی های مدرن و معاصر نیز ممکن است از چندین استفاده کنند
تکنیک ها و رسانه های موجود در یک اثر هنری.
به عنوان مثال ، نقاشی “گلهای سیاه” اثر آنجلو آکاردی از روغن ، اکریلیک و جوهر استفاده می کند.
تکنیک های رایج نقاشی عبارتند از:
. نقاشی اکریلیک
.نقاشی اکشن
.چشم انداز هوایی
.آنامورفوز
.camaieu
.نقاشی کازئین
.کیاروسکورو
.نقاشی سه راه
.تقسیم بندی
.نقاشی دل انگیز
.پیش فشردن
.نقاشی دیواری
.دیوار نویسی
.گواش
.کبابی
.impasto
.نقاشی مینیاتوری
.نقاشی دیواری
.رنگ روغن
.نقاشی روی تابلو
.چشم انداز
.چشم انداز
.نقاشی روی ماسه
.طومار نقاشی
.اسفوماتو
.sgraffito
.sotto در su
.تاکیسم
.نقاشی تمپرا
.تنبریسم
.tromp l’oeil
.نقاشی روی پلن
تاریخ نقاشی به آثار تاریخی انسان های پیش از تاریخ می رسد و همه فرهنگ ها را در بر می گیرد.این نشان دهنده یک سنت مداوم ، هر چند دوره ای مختل شده از دوران باستان است.
در سراسر فرهنگ ها و قاره ها و هزاره ها ، تاریخ نقاشی رودخانه ای مداوم از خلاقیت است که تا قرن 21 ادامه دارد.
تا اوایل قرن بیستم عمدتا بر نقوش نمایشی ، مذهبی و کلاسیک تکیه می کرد ، پس از آن زمان رویکردهای صرفاً انتزاعی و مفهومی بیشتر مورد توجه قرار گرفت.
تحولات نقاشی شرقی از لحاظ تاریخی به موازات نقاشی غربی ، به طور کلی ، چند قرن قبل ، موازی بود.هنرهای آفریقایی ، هنرهای یهودی ، هنرهای اسلامی ، هنرهای اندونزیایی ، هنرهای هندی ، هنرهای چینی و هنرهای ژاپنی هر کدام تأثیر بسزایی در هنر غربی داشتند و بالعکس.
نقاشی شرقی و غربی در ابتدا با هدف فایده گرایی ، و به دنبال حمایت امپراتوری ، خصوصی ، مدنی و مذهبی ، بعداً در طبقه اشراف و طبقه متوسط مخاطبان پیدا کرد.
از دوران مدرن ، قرون وسطی از طریق نقاشان رنسانس برای کلیسا و اشراف ثروتمند کار می کردند.
با شروع دوران باروک ، هنرمندان از طبقه متوسط تحصیل کرده و مرفه تر کمیسیون خصوصی دریافت کردند
.سرانجام در غرب ایده هنر به خاطر هنر در آثار نقاشان رمانتیک مانند Francisco de Goya ، John Constable و JMW Turner نمایان شد.
قدیمی ترین نقاشی های شناخته شده تقریباً 40،000 سال قدمت دارند که در منطقه فرانسوی-کانتابریان در غرب اروپا و غارهای منطقه ماروس (سولاوسی ، اندونزی) یافت شده است.
قدیمی ترین نوع نقاشی های غار ، استنسیل دستی و اشکال هندسی ساده است. قدیمی ترین نمونه های بلامنازع نقاشی های غارهای مجازی تا حدودی جوانتر و نزدیک به 35000 سال قدمت دارند.
در نوامبر 2018 ، دانشمندان از کشف قدیمی ترین نقاشی هنری فیگوراتیو ، با قدمت بیش از 40،000 (شاید 52،000) سال ، از یک حیوان ناشناخته ، در غار Lubang Jeriji Saléh در جزیره بورنئو اندونزی (Kalimantan) خبر دادند. )
تاریخ نقاشی شرقی شامل طیف گسترده ای از تأثیرات فرهنگ ها و ادیان مختلف است.
تحولات نقاشی شرقی از لحاظ تاریخی به موازات نقاشی غربی ، به طور کلی چند قرن قبل ، موازی بود.
هنر آفریقایی ، هنر یهودی ، هنر اسلامی ، هنر اندونزیایی ، هنر هند ، هنر چینی ، هنر کره ای و هنرپیشه ژاپنی تأثیر قابل توجهی بر هنر غربی داشتند و ، برعکس
نقاشی چینی یکی از قدیمی ترین سنت های هنری پیوسته در جهان است.
اولین نقاشی ها نمایشی نبودند بلکه زینتی بودند.آنها از الگوها یا طرح ها به جای تصاویر تشکیل شده بودند.
سفال های اولیه با مارپیچ ، زیگزاگ ، نقطه یا حیوان نقاشی می شد. فقط در دوره ایالت های متخاصم (403–221 پیش از میلاد) بود که هنرمندان شروع به نمایندگی از جهان پیرامون خود کردند.
نقاشی ژاپنی یکی از قدیمی ترین و بسیار پیشرفته ترین هنرهای ژاپنی است که طیف گسترده ای از ژانرها و سبک ها را شامل می شود. تاریخچه نقاشی ژاپنی یک تاریخ طولانی در ترکیب و رقابت بین زیبایی شناسی بومی ژاپنی و اقتباس از ایده های وارداتی است.
نقاشی کره ای ، به عنوان یک فرم مستقل ، در حدود 108 قبل از میلاد ، در حدود سقوط Gojoseon شروع شد ، و آن را به یکی از قدیمی ترین در جهان تبدیل کرد. آثار هنری آن دوره به سبک های مختلفی تبدیل شد که مشخصه دوره سه پادشاهی کره بود ، مهمترین آنها نقاشی ها و نقاشی های دیواری است که مقبره های پادشاهی گوگوریو را تزئین می کند.
در دوره سه پادشاهی و از طریق سلسله گوریئو ، نقاشی کره ای در درجه اول با ترکیبی از مناظر به سبک کره ای ، ویژگی های صورت ، تم های بودایی محور و تأکید بر مشاهدات آسمانی که با توسعه سریع نجوم کره ای تسهیل شد ، مشخص شد.
مصر باستان ، تمدنی با سنتهای بسیار قوی در زمینه معماری و مجسمه سازی (هر دو در ابتدا با رنگهای روشن رنگ آمیزی شده اند) همچنین دارای نقاشی های دیواری زیادی در معابد و ساختمانها بوده و تصاویری را بر روی نسخه های خطی پاپیروس نقاشی کرده است.
نقاشی دیواری مصری و نقاشی تزئینی اغلب گرافیکی است ، گاهی بیشتر نمادین تا واقعی. نقاشی مصری چهره هایی را با طرح برجسته و شبح صاف به تصویر می کشد که تقارن در آنها مشخصه ثابت است.
نقاشی مصری ارتباط تنگاتنگی با زبان نوشتاری آن دارد که هیروگلیف مصری نامیده می شود. نمادهای نقاشی شده در میان اولین اشکال زبان نوشتاری یافت می شوند.
مصری ها همچنین روی پارچه های کتان نقاشی کردند که بقایای آن امروزه باقی مانده است. نقاشی های مصر باستان به دلیل آب و هوای بسیار خشک زنده ماندند. مصریان باستان نقاشی هایی را ایجاد کردند تا زندگی پس از آن مرحوم را به مکانی دلپذیر تبدیل کنند.
موضوعات شامل سفر به دنیای پس از مرگ یا خدایان محافظ آنها و معرفی متوفیان به خدایان دنیای زیرین بود.
برخی از نمونه های چنین نقاشی هایی نقاشی خدایان و الهه های Ra ، Horus ، Anubis ، Nut ، Osiris و Isis است.
برخی از نقاشی های مقبره فعالیت هایی را نشان می دهد که متوفی در زمانی که زنده بودند درگیر آن بودند و می خواستند تا ابد به این کار ادامه دهند.
در پادشاهی جدید و بعداً ، کتاب مردگان با شخص مدفون دفن شد. برای معرفی در زندگی پس از مرگ مهم تلقی شد.
علاوه بر این ، اکسپرسیونیسم انتزاعی تصویری از سرکش ، آنارشیک ، بسیار خاص و برخی ، نه نیهیلیستی دارد.
در عمل ، این اصطلاح به هر تعداد از هنرمندانی که در نیویورک کار می کنند (بیشتر) که سبکهای کاملاً متفاوتی دارند ، اعمال می شود و حتی در مورد کارهایی که انتزاعی و اکسپرسیونیستی نیستند کاربرد دارد.
نقاشی های اکشن پر انرژی پولاک ، با احساس مشغول خود ، از نظر فنی و زیبایی متفاوت با مجموعه خشن و گروتسک زنان Willem de Kooning است.
همانطور که در بالا در گالری مشاهده شد ، زن پنجم یکی از شش تابلو نقاشی است که توسط د کونینگ بین سالهای 1950 تا 1953 انجام شده است و یک شخصیت زن به طول سه چهارم را به تصویر می کشد.
او اولین مجموعه از این نقاشی ها را با عنوان مجموعه زن اول: موزه هنرهای مدرن ، شهر نیویورک ، در ژوئن 1950 آغاز کرد و بارها و بارها تصویر را تغییر داد و نقاشی کرد تا ژانویه یا فوریه 1952 ، هنگامی که نقاشی ناتمام رها شد.
مایر شاپیرو ، مورخ هنر ، نقاشی را در آتلیه د کونینگ مشاهده کرد و هنرمند را به ادامه کار تشویق کرد.
پاسخ De Kooning این بود که سه نقاشی دیگر را با همین موضوع آغاز کرد.
مجموعه زن دوم: موزه هنرهای مدرن ، شهر نیویورک ، زن سوم ، موزه هنرهای معاصر تهران ، زن چهارم ، موزه هنر نلسون اتکینز ، کانزاس سیتی ، میسوری. در تابستان 1952 ، که در East Hampton گذراند ، د کونینگ موضوع را از طریق نقاشی و پاستل بیشتر مورد بررسی قرار داد.
او ممکن است کار روی زن اول را تا پایان ماه ژوئن یا احتمالاً تا نوامبر 1952 به پایان رسانده باشد ، و احتمالاً تصاویر سه زن دیگر تقریباً در همان زمان به پایان رسیده است.
سری Woman قطعاً نقاشی های مجازی هستند.
یکی دیگر از هنرمندان مهم فرانتس کلاین است ، همانطور که در نقاشی وی در خیابان High Street ، 1950 و جکسون پولاک و دیگر اکسپرسیونیست های انتزاعی نشان داده شد ، به دلیل سبک ظاهری خودانگیخته و شدید ، که کمتر تمرکز می کند یا اصلاً روی آن تمرکز نمی کند ، به عنوان نقاش اکشن شناخته می شود.
کلیفورد استیل ، بارنت نیومن ، آدولف گوتلیب و رنگهای درخشان رنگارنگ در آثار مارک روتکو (که معمولاً اکسپرسیونیستی نامیده نمی شود و روتکو آن را انتزاعی نمی دانست) ، هر چند از کلمنت گرینبرگ به عنوان اکسپرسیونیست های انتزاعی طبقه بندی می شوند.
جهت میدان رنگ اکسپرسیونیسم انتزاعی هانس هافمن و رابرت مادرول (گالری) را می توان به راحتی به عنوان تمرین کننده نقاشی اکشن و نقاشی زمینه رنگی توصیف کرد.
اکسپرسیونیسم انتزاعی شباهت های سبکی بسیاری با هنرمندان روسی اوایل قرن بیستم مانند واسلی کاندینسکی دارد. اگرچه این واقعیت است که خودانگیختگی یا تصور از خودانگیختگی بسیاری از آثار اکسپرسیونیسم انتزاعی را مشخص می کند ، اما بیشتر این نقاشی ها شامل برنامه ریزی دقیق می شوند ، به ویژه از آنجا که اندازه بزرگ آنها این را می طلبد. یک استثنا ممکن است نقاشی های قطره ای پولوک باشد.
اینکه چرا این سبک در دهه 1950 مورد استقبال عمومی قرار گرفت ، محل بحث است. رئالیسم اجتماعی آمریکا جریان اصلی در دهه 1930 بود. این نه تنها تحت تأثیر رکود بزرگ بلکه تحت تأثیر سوسیالیست های مکزیک مانند دیوید آلفارو سیکیروس و دیه گو ریورا قرار گرفته بود.
فضای سیاسی پس از جنگ جهانی دوم مدتها اعتراضات اجتماعی آن نقاشان را تحمل نکرد. اکسپرسیونیسم انتزاعی در طول جنگ جهانی دوم بوجود آمد و در اوایل دهه 1940 در گالری های نیویورک مانند گالری هنر این قرن به نمایش درآمد. اواخر دهه 1940 تا اواسط دهه 1950 دوران مک کارتی را آغاز کرد.
پس از جنگ جهانی دوم و زمان محافظه کاری سیاسی و سانسور شدید هنری در ایالات متحده بود. برخی افراد حدس می زنند که از آنجا که موضوع اغلب کاملاً انتزاعی بود ، اکسپرسیونیسم انتزاعی به یک استراتژی مطمئن برای هنرمندان برای دنبال کردن این سبک تبدیل شد. هنر انتزاعی را می توان غیرسیاسی دانست.
یا اگر هنر سیاسی بود ، پیام تا حد زیادی برای خودی ها بود. با این حال ، این نظریه پردازان در اقلیت هستند.
اکسپرسیونیسم انتزاعی به عنوان اولین مکتب واقعی نقاشی در آمریکا ، نشاط و خلاقیت کشور را در سال های پس از جنگ و همچنین توانایی (یا نیاز) آن در ایجاد حس زیبایی شناسی که با استانداردهای اروپایی محدود نمی شد ، نشان داد.
درست زمانی که بالاخره رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده اید ، هیجان زده شده اید و آماده دویدن به فروشگاه رنگ هستید – خورشید حرکت می کند (خوب ، از نظر فنی زمین حرکت می کند ، اما اجازه ندهید وارد جزئیات کوچک شوید). اوه ، جلال قرار گرفتن در معرض.
با این حال ، نوردهی یکی از مهمترین ملاحظات هنگام انتخاب رنگ است. نه تنها باید اندازه اتاق ، میز پیشخوان ، کفپوش ، مبلمان و رنگ لباس زیر خود را در نظر بگیرید ، همچنین باید بفهمید که نور خورشید (یا عدم وجود آن) چگونه می تواند بر رنگ رنگ شما تأثیر بگذارد.
اگر اتاق خود را درک نکنید و به نیازهای آن نگاه کنید ، فایده ای ندارد – بنابراین در این سفر برای مدت طولانی در این کار هستیم و با توجه به اینکه اتاق های شمال ، جنوب و رو به شرق را پوشانده ام ، متوجه می شوم که فقط در مورد اتاق هایی که رو به غرب هستند نیز صحبت می شود
در ساعات اولیه صبح ، اتاقهای رو به غرب آخرین اتاقهایی هستند که آن اشعه های آفتابی را دریافت می کنند ، به این معنی که می توانند کمی خاکستری و سایه دار به نظر برسند.
کرم ملایم بنیامین مور -این اتاق در جنوب غربی است ، دیوار سمت چپ نور غربی صبحگاهی دارد.
و به یاد داشته باشید ، بین سایه دار و سایه دار تفاوت وجود دارد. سایه همان چیزی است که هنگام تابش خورشید به دست می آورید ، نور را بریده و لبه های واضح تری ایجاد می کند. سایه است وقتی به جای 9oz به من 6oz می ریزید. و وقتی اتاقی کمی خاکستری تر و کم رنگ تر می شود ، زیرا نور زیادی وارد اتاق نمی شود.
در ظهر ، خورشید در اوج خود و درخشان ترین/سفیدترین آن است. این نور بیشتر تمایل به پاک کردن رنگ ها دارد. همچنین در آنجا کمی نور در انتهای تونل وجود دارد (در نظر گرفته شده است) برای اتاقهای رو به غرب ، زیرا آن اشعه های خورشید شروع به قلقلک دادن لبه های آنها می کنند.
با شروع غروب آفتاب (به سبک التون جان) گرم شدن یک اتاق رو به غرب آغاز می شود-نور و درخشش گرم ، روشن و طلایی را اضافه می کند. این همان چیزی است که در اتاق های رو به جنوب دریافت می کنید.
خورشید در اواخر بعد از ظهر بیشترین قرمز/گرم را دارد و گرم ترین نور را بر روی اتاق رو به غرب می تاباند. نه اینکه دیوارهای شما رنگ صورتی داشته باشند (در غروب باشکوه ممکن است باشد) اما به طور کلی ، این نور به طور قابل توجهی گرمتر (به نظر می رسد نوع طلایی گرم) را به اتاق می دهد.
رنگهای عالی نقاشی روی صورت همه چیز در مورد ظاهر خوب و سرگرم کننده است. رنگ های صورت ما تنوع زیادی از رنگ های شاداب را ارائه می دهند. آنها به راحتی کار می کنند و به سرعت خشک می شوند ، بنابراین می توانید به راحتی یک طرح را در کمتر از 5 دقیقه تکمیل کنید! غیر سمی همه رنگهای صورت Snazaroo فقط با استفاده از مواد کاملاً مطابق با مقررات اسباب بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی اتحادیه اروپا و FDA تولید می شوند و غیر سمی رنگهای صورت Snazaroo مناسب پوست هستند که به گونه ای فرموله شده اند که با ظریف ترین پوست سازگار هستند و عطر ندارند. به رنگهای صورت Snazaroo قابل شستشو همه بر پایه آب هستند. این امر باعث می شود آنها به همان راحتی که می پوشند پیاده شوند. به سادگی با صابون و آب گرم آن را بردارید ؛ نیازی به اسکراب یا پاک کننده های سخت نیست. لطفاً به خاطر داشته باشید که به دلیل محتوای رنگدانه بالا ، برخی رنگها ممکن است پارچه را لکه دار کنند.
آموزشگاه نقاشی یک موسسه آموزشی با تمرکز اولیه بر روی هنرهای تجسمی، از جمله هنرهای زیبا – به ویژه تصویرسازی، نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی و طراحی گرافیک است.
آموزشگاه نقاشی می توانند برنامه های ابتدایی، متوسطه، پس از متوسطه یا کارشناسی را ارائه دهند و همچنین می توانند طیف گسترده ای از برنامه ها (مانند هنرها و علوم آزاد) را ارائه دهند.
آموزشگاه نقاشی نیز انواع مهارت های غیر آکادمیک را به بسیاری از دانش آموزان آموزش می دهند.
در طول تاریخ اموزشگاه نقاشی شش برنامه درسی قطعی وجود داشته است. اینها عبارتند از «کارآموز، دانشگاهی، فرمالیست، بیانی، مفهومی و حرفه ای» هر یک از این برنامههای درسی نه تنها به روشی که آموزشگاه نقاشی مدرن آموزش میدهند، بلکه به نحوه یادگیری هنرجویان نیز کمک کرده است.
اموزشگاه های نقاشی در دهه 1980 به عنوان دانشگاههای قانونی شناخته شدند.
پیش از این، هر برنامه هنری صرفاً به عنوان فعالیت های فوق برنامه مورد استفاده قرار می گرفت و هیچ روشی برای درجه بندی آثار وجود نداشت.
با این حال، پس از دهه 1980، برنامههای هنری در بسیاری از مدارس و دانشگاهها بهعنوان دورههای قانونی قابل ارزیابی ادغام شدند.
در حالی که برخی استدلال می کنند که این امر خلاقیت را در بین دانشجویان هنر مدرن تضعیف کرده است، برخی دیگر این را راهی برای برخورد برابر با هنرهای زیبا در مقایسه با موضوعات دیگر می دانند.
چهار دانشگاه هنر و طراحی مستقل در کانادا وجود دارد که همه مؤسسات دولتی هستند.
آنها عبارتند از: دانشگاه هنر و طراحی امیلی کار (ونکوور)، دانشگاه NSCAD (هالیفاکس)، دانشگاه OCAD (تورنتو)، و کالج هنر و طراحی آلبرتا (کالگری).
دانشگاه امیلی کار فعال ترین برنامه تحقیقاتی را در بین چهار دانشگاه با بیش از 15 میلیون دلار در پنج سال گذشته دارد.
هر چهار مدرسه در رشته های اصلی از نقاشی گرفته تا رسانه های جدید و طراحی تدریس می کنند.
در طول پنج سال گذشته، امیلی کار بیشترین جوایز مهم را برای دانشآموزان و دانشآموزان در سراسر کشور به دست آورده است.
دانشگاه NSCAD در سال 1887 توسط آنا لئونوونز و دیگر زنان هالیفاکس تاسیس شد. این مدرسه در دهه 1970 به دلیل نوآوری در هنر مفهومی تحت رهبری گری کندی شهرت بین المللی پیدا کرد.
با وجود اندازه متوسط آن، هنر در آمریکا در سال 1973 پیشنهاد کرد که NSCAD “بهترین آموزشگاه نقاشی در آمریکای شمالی” است، در حالی که اخیرا The Globe and Mail آن را “مشهورترین آموزشگاه ” کانادا نامیده است.
تدریس هنرهای تجسمی در دانشگاه مونت آلیسون به افتتاح آکادمی زنان در سال 1854 بازمی گردد.
از آن زمان تا کنون بخش مهمی از برنامه درسی بوده است. در سال 1941، مونت آلیسون اولین دانشگاه در کانادا بود که مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در هنرهای تجسمی اعطا کرد. بیشتر تاریخ دپارتمان مربوط به گالری هنری اونز بوده و هست.
تا سال 1965، زمانی که دپارتمان به محله خود در ساختمان هنرهای زیبای گاردنر نقل مکان کرد، دپارتمان در گالری مستقر بود. از آن زمان گالری به طور گسترده به یکی از بزرگترین در Maritimes بازسازی شده است که هم به دانشگاه و هم به جامعه خدمت می کند.
در سال 2014، این دپارتمان به یک مرکز جدید استودیوی هنری معاصر در مرکز هنرهای پردی کرافورد نقل مکان کرد. و در سال 2020، آموزشگاه نقاشی پیر لاسوند از طریق حمایت بشردوستانه تأسیس شد، و بر اساس سابقه طولانی مدت این برنامه در زمینه هنر و حمایت از آن است و یادگیری، بورس تحصیلی و ابتکارات هنری جدید را تقویت خواهد کرد.