ویرگول
ورودثبت نام
من یه ISTJ هستم
من یه ISTJ هستم
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

موزان کیبوتسوجی

موزان کیبوتسوجی (Kibutsuji Muzan) اولین شیطان و پیشگام بسیاری از شیطان‌های دیگر، و آنتاگونیست اصلی انیمه و مانگای کیمتسو نو یایبا است. او شیطانی بود که بیشتر اعضای خانواده کامادو را قتل عام کرد و نزوکو کامادو را به یک شیطان تبدیل کرد.

موزان هزار سال پیش در تلاشی برای درمان بیماری خود تبدیل به یک شیطان شد و از آن پس هدف او زندگی کردن بدون ترس از مرگ و دستیابی به جاودانگی حقیقی بود. او برای این هدف خود دو روش را در پیش داشت: پیدا کردن سوسن عنکبوت آبی یا ایجاد شیطان‌های پیشتر به امید این که بتواند روزی ضعف آن‌ها در برابر نور خورشید را از میان ببرد.

او به عنوان پادشاه شیطان قادر به کنترل تمام افرادی است که با خون او تبدیل به شیطان شده‌اند، البته چند استثنا نیز وجود دارد مثل نزوکو کامادو، تامایو، یوشیرو، و چاچامارو. بعدها این موضوع مشخص شد که او از همان نسل خاندان اوبویاشیکی است.

یه جوری فراموشت میکنم که خودتم باورت نشه??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید