ویرگول
ورودثبت نام
Heukshin
Heukshin
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

هیوکشین

سلام یانگ هیوکشین هستم

تقریبا یک ساله که دارم میخونم و به موسیقی علاقه دارم. ۱۶ سالمه و کلاس دهمم. توی ووکال و رپ سر رشته دارم ولی بیشتر رو ووکال فوکوس دارم. اسم فندومم رِیبِل کروز(به معنی کلاغ های شورشی)

تایپ شخصیتیم:INTJ_A

آرمی و بلینک هستم
دست چپم
عاشق هوای ابری بدون بارونم
پاییز رو خیلی دوست دارم.
استایلم بیشتر دارکه
مهارت هام: نوشتن، خواندن، نقاشی کردن
غذای کره ای خیلی دوست دارم مخصوصا دوکبوکی و نودل
عدد مورد علاقم: 6
رنگ مورد علاقم: مشکی
کتاب خواندن و دوست دارم
ارامش و سکوت رو دوست دارم و تنهایی رو همیشه ترجیح میدم
از شلوغی بی زارم
موودی ام
کارهای هیجانی رو خیلی دوست دارم
عاشق بیرون رفتن و گشت و گذارم(که البته زیاد فرصتش گیرم نمیاد?
در اسرع وقت کیدراما میبینم?
دوست دارم کارای بزرگی انجام بدم
عاشق آهنگ گوش دادنم(یعنی همیشه?حتی یک لحظه قطع نمیشه)
کشور مورد علاقم کره جنوبیه

-------------------------------------------------

چنل روبیکام: https://rubika.ir/heukshin__official

هیوکشینسانگ متاورسکاوریستکاوررِیبِل کروز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید