ویرگول
ورودثبت نام
ملودی افشار
ملودی افشار
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

ملودی افشار پادکستر

من ملودی افشار هستم، پادکستر و قراره در اینجا در مورد اینکه چطور شد که وارد حوزه ی ساخت پادکست شدم با شما صحبت کنم

ملودی افشار21 ساله: تازه از دانشگاه توی رسته ی فیزیک فارغ التحصیل شده بودم، توی یه شرکت خصوصی استخدام شدم، هر روز ساعت 5 و نیم مسافت طولاتی حدودا 2 ساعت راه میرفتم تا به محل کارم برسم و 2 ساعت برگردم، اوایلش برام جذاب بود ولی به مرور متوجه شدم این کاری نیست که بخوام همه ی عمرم داشته باشم

چند ماه بعد استعفا دادم و جاهای مختلفی که با حوضه ی کاریم همخوانی نداشت مشغول به کار شدم اما باز هم بی فایده بود و اونی نبود که من میخواستم چون ملودی افشار اونی نبود که بتونه برای دیگران کار کنه، روحیه ی کار آفرینی ای و مدیریتی که داشت مانع میشد که بتونه برای دیگران کار کنه


نقطه ی عطف ملودی افشار: از نوجوانی به شدت به مسائل توسعه ی فردی و خودشناسی و در بزرگسالی به مسائل اقتصادی و کسب و کار علاقه داشتم، و با هوش کلامی و بیان قوی و قدرت همدلی که داشتم متوجه شدم رسالتم کمک به آدم ها در مسیر شغلی و کسب و کارشون، دلم میخواست دیگران دچار سردرگمی که من دچارش بودم نسن و زمانی که من گذاشتم تا علاقه م رو پیدا کنم دیگران خیلی کمتر بزارن

ملودی افشار پادکستش رو ساخت و با آدم های مختلفی مصاحبه کرد، تا نوری بندازه توی مسیر رشد و کسب و‌کار آدم ها و راه موفقیت و یا عدم موفقیت این افراد رو بهشون نشون بده


ساخت پادکستپادکسترمشاور شغلیاستعدادیابیآموزش ساخت پادکست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید