ویرگول
ورودثبت نام
جودی_ابوت
جودی_ابوت
خواندن ۱ دقیقه·۸ روز پیش

29/06/2024

بابا لنگ دراز عزیزم ؛ سلام
حال من خوب است .
از خدا متشکرم که توانستم باز برایت نامه بنویسم .
نامه نوشتن برای تو به من احساس تعلق خاطر میدهد که روح من برای توست ...
البته میدانم که باید آن را حسابی خودت صیقل دهی.
سالی مک براید به یاد چند سال پیش به آغوش من پناه آورده اما اینبار نباید بدون اینکه کمکش کنم رهایش کنم .
بابا جآن میشود کمکم کنی ؟
آخر اگر خودت کلمات را بر زبانم جاری نکنی چگونه بر جآن او بنشیند ؟!
من مطمئن هستم که تا آخر اعتدال پاییزی به دیدنت خواهم آمد
آن لحظه که بابا جآن اسمیت خودم را ببینم فقط روبرویش می نشینم که برایش شعر می‌خوانم
برایش میگویم از برنامه هایی که دارم که صد البته می‌خواهم در انجامشان کمکم کنید
کمکم کن از این برهه از امتحانات زندگی‌ام موفق بیرون بیایم
آنکه به شما ارادت قلبی دارد
جودی ابوت

بابا لنگ دراز
من ، جودیِ دهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی جدید هستم .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید