ویرگول
ورودثبت نام
مینا گروسی
مینا گروسی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

این همه تغییر فقط با جراحی بینی مگه میشه؟

خیلی از آدم ها می گن که ظاهر مهم نیست و نباید به ظاهر اهمیت داد. مهم تر از صورت زیبا، سیرت زیبا هستش!!! اما واقعا چند درصد از آدما تو عمل هم ظاهر براشون مهم نیست؟؟؟ منظورم اینه مثلا کسی که می خواد بره خواستگاری با خودش میگه ظاهر اون دختر مهم نیست و من فقط بخاطر اخلاق خوبش یا فلان ویژگی که اون رو از بقیه متمایز کرده می خوام باهاش ازدواج کنم... یا اینکه اون دختر خانم به ظاهر آقا پسر اهمیت نمیده و میگه که چون پسر با شخصیتی هست یا اینکه پولداره برم باهاش ازدواج کنم

من که از اول باورم نمیشد که ظاهر، تاثیری توی انتخاب طرف مقابل نداره بخاطر اینکه اعتقاد داشتم و دارم که آدما در نگاه اول ظاهر همدیگر رو میبین و داشتن صورت جذاب یا اندام خوش فرم خیلی تو روابط اجتماعی و پیدا کردن آدم های مناسب تر تاثیر می ذاره! مثلا یکی از دوستای من لیپوماتیک کرده بود و همه تعریف می کردن که چقد خوش اندام و ورزشکاره!!!
بخاطر اثبات این حرفم می خوام داستانی رو براتون تعریف کنم که برام پیش اومده رو تعریف کنم...

بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه هنر مشغول به آموزش نقاشی شدم و اونجا یه همکار داشتیم که بهم پیشنهاد داد با پسر خواهرش ازدواج کنم و شروع کرد تعریف کردن ازش منم گفتم با خانواده مشورت کنم و در نهایت به قرار خواستگاری منجر شد.

از لحاظ ظاهری من صورت لاغر و بینی استخوانی و کشیده داشتم که یه قوز نسبتا بزرگ هم داشت. از بچگی بخاطر بینی بزرگم خیلی دربارم قضاوت کرده بودن ولی دیگه برام بی اهمیت شده بود.
بعد اینکه خواستگاری تموم شد، همکارم بهم زنگ زد و گفت که پسره از ظاهرت ایراد گرفته و بخاطر بزرگ بودن بینیت از ازدواج پشیمون شده. راستش انگار دنیا سرم خراب شده بود و اعتماد به نفسم کامل از بین رفته بودش. این موضوع تا مدت ها حالمو بد کرد تا اینکه تصمیم گرفتم جراحی بینی انجام بدم و یه مدل طبیعی به بینیم بدم تا این وضعیت دربیاد!!


درسته عمل سختی بود و قبلش از بیهوشی می ترسیدم ولی واقعا ارزشش رو داشت. بعضی اوقات که عکسای قبل عملمو نگاه می کنم با خودم می گم بینیم خیلی هم بد نبود که اون پسره از ازدواج با من پشیمون بشه!!! ولی همزمان هم می گم این همه تغییر فقط با جراحی بینی مگه میشه؟ درسته من با اون آقا ازدواج نکردم (درصورتی که عکس بعد عمل منو دیده بود چقدر تغییر کردم و اصرار داشت که دوباره بیاد خواستگاری!) اما من قبولش نکردم. هنوزم دارم سعی می کنم این تخریب اعتماد به نفسی که اون پسر بمن داد رو فراموش کنم و به خواستگاری که پسر خیلی محترمی هست بله بگم.

جراحی بینیجراحی زیبایی بینیتجربه جراحی بینیعمل بینیعکس عمل بینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید