ویرگول
ورودثبت نام
مینا گروسی
مینا گروسی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین و شیک ترین مدل بینی که تو عمرم دیدم

من دوست داشتم که در مورد تجربه جراحی بینیم واستون بنویسم و از مدل جراحی بینی که خودم انجام دادم و عاشقشم براتون بگم. راستش من از زمانی که یادم میاد و خودمو شناختم بخاطر پهن بودن و افتادگی نوک بینیم تو عذاب بودم و خجالت می کشیدم. صورتم خیلی پهن نبود و این بزرگ بودن پره های بینی من باعث شده بود که بینیم اصلا به چهرم نیاد. کلا بهتون بگم که واقعا از چهره خودم بیزار بودم و خودم رو زشت ترین و بدترین دختر دنیا می دونستم! پوست بینیم هم خیلی کلفت و چرب بودش و همیشه برق می زد! راستش توی دوره نوجوونیم من خیلی عذاب کشیدم بابت این داستان و بخاطر اعتماد به نفس پایین نمی تونستم دوستای خوبی هم پیدا کنم. این موضوع ادامه پیدا کرد تا وقتی که به سن 18 سالگی رسیدم و تصمیم گرفتم که یه تغییر اساسی توی زندگیم ایجاد کنم. از لحاظ تحصیلی توی موقعیت خوبی بودم و توی رشته مهندسی وارد دانشگاه شدم. اما باز هم اعتماد به نفسم پایین بود و از جمع همکلاسی ها کناره می گرفتم. خواهرم که خیلی خوب درکم می کرد بهم گفت که جراحی کنم. اما من سریع مخالفتم رو ابراز کردم و گفتم که من واقعا می ترسم زیر تیغ جراحی برم! اصلا اگه به هوش نیام چی! و خواهرمم که مخالفت شدید منو دیدش دیگه چیزی نگفتش
ولی بعد این جریان من خیلی با خودم فکر کردم و گفتم درباره این جراحی تحقیق می کنم کامل و حتی می رم با اونایی که جراحی بینی انجام دادن صحبت می کنم که بپرسم برای بیهوشی ترس داشتن یا نه
خیلی توی گوگل و اینستاگرام گشتم و نمونه کارای جراح های بینی مختلف رو دیدم. با توجه به نوع بینیم که گوشتی بودش دوست داشتم نه مدل فانتزی و عروسکی باشه و نه خیلی طبیعی. یه چیزی ما بین این دو تا مدل می خواستم و وقتی نمونه کارها رو دیدم متوجه شدم مدلی که من مد نظرمه مدل بینی نیمه فانتری هستش و به همین خاطر سرچ کردم برای پیدا کردن بهترین جراح بینی نیمه فانتزی تا بتونم یه جراح خیلی با تجربه و خوب گیر بیارم که دیگه از اتاق عمل نترسم و بتونم با خیال راحت برم جراحی کنم. من بالاخره جراح دلخواهمو پیدا کردم و توی جلسه مشاوره بعد از بررسی کامل بهم گفتن که جراحی بینی نیمه فانتزی برام مناسبه و مشکلی هم برای تنفسم ایجاد نمیشه. خواهرش به عنوان همراه باهام اومد. راستش قبل بیهوشی استرس کمی داشتم که طبیعی بودش. اما مهم تر از همه نتیجه جراحیم بودش که واقعا از انتظار من هم بهتر بودش. در کل از این که با چشم باز و با چند ماه تحقیق جراحمو انتخاب کردم خیلی خوشحالم. اعتماد به نفسم رو به دست آوردم و خیلی راحت توی جمع دوستام و جامعه حاضر می شم. جراحی های زیبایی اگر متناسب و طبیعی باشه و فرم طبیعی چهره رو از بین نبره انجامشون خیلی می تونه به زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر ما کمک کنه

مدلبینیجراحی بینی نیمه فانتزیبهترین جراح بینی نیمه فانتزیجراحی بینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید