ویرگول
ورودثبت نام
مینا گروسی
مینا گروسی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دیگه همه می تونن زیبا و جذاب باشن

همیشه توی زندگی کارایی انجام می دیم که از انجامش پشیمون می شیم و تا مدت ها خودمون رو سرزنش می کنیم که وای من چرا همچین کاری کردم! چرا قبل اینکه اون کارو انجام بدم درست در موردش فکر نکردم و مشورت نگرفتم! راستش این موضوعات توی زندگی من انقدر اتفاق افتاده که می تونم در موردش یه کتاب بنویسم! ولی این بار می خوام از کاری که توی زندگیم کردم و واقعا از انجامش خوشحالم بهتون بگم. تعجب نکنید از این موضوعی که می خوام باهاتون درمیون بذارم چون واقعا خیلی عجیب و غریب و دور از دسترس نیست بلکه یه راه سادس... منم مثل همه خانم ها دوست داشتم و دارم که چهره جذاب و زیبایی داشته باشم تا اعتماد به نفسم حفظ بشه. اما از زمانی که یادم میاد دور چشمام سیاه و گود رفته بود از دوران بچگی و این موضوع از همون اول باعث پایین اومدن اعتماد به نفسم شده بودش. من ارثی این مشکل رو داشتم و خانوادمم به همین مشکل دچار بودن، اما تحملش می کردن و انگاری پذیرفته بودن که چهرشون همینه و باید باهاش کنار بیان.

اما من واقعا نمی تونستم با این موضوع کنار بیام و همیشه به کسایی که چهره عادی داشتن نگاه می کردم و حسرت می خوردم.

داشتم توی اینستاگرام می چرخیدم که چشمم خورد به عکسایی که یکی از دکترا تو پیجش گذاشته بود و یه نفری بودش که وضع گود افتادگی و سیاهی دور چشماش از من بدتر بودش و این مشکلش با تزریق فیلر زیر چشم درمان شده بود. تا اون موقع اسم این روش رو اصلا نشنیده بودم و ترغیب شدم ببینم چیه رفتم کلی مقاله در موردش خوندم و نمونه کاراری پزشکای مختلف رو دیدم. زمانی که رفتم دکتر سوالامو پرسیدم و بهم گفتن که این فیلرا از  اسید هیالورونیک تشکیل شده و با تحریک کلاژن سازی پوست زیر چشم را جوون تر و شاداب تر می کنه. بخاطر اینکه اسید هیالورونیک به مرور زمان جذب بدن میشه، معمولا بدن هیچ واکنش و حساسیتی نشان نمیده. البته غیر از زیر چشم میشه از فیلرها برای پر کردن نواحی دیگری از صورت نیز بهره بردش مثل لب، خط خنده، گونه و ....

علاوه بر اینکه تزریق فیلر زیر چشم چهرمو زیباتر و جذاب تر کرده مزیتای دیگه ای هم داره مثلا این روش کم تهاجمه و فقط با یه تزریق ساده قابل انجامه و عوارض بعد از عمل های جراحی رو نداره. سریع و سرپایی انجام میشه. مواد تزریق شده به مرور زمان در بدن جذب میشن. تازه اگرم از تزریق پشیمون شدین اصلا نگران نباشید چون این روش دائمی نیستش. واقعا دیگه همه می تونن زیبا و جذاب باشن چون روش های مختلفی واسه کمک به رفع مشکلات صورت وجود داره که میشه راحت و بدون نیاز به عمل جراحی رفعشون کرد. مثلا همین تزریق فیلر که فقط با چند تا تزریق ساده باعث شد تا من انقدر چهرم تغییر بکنه و مجبور نباشم با کلی لوازم آرایشی گودی زیر چشمم رو محو کنم که اونم باز بی فایده بودش

عجیب و غریبزیبا جذابتزریق فیلر زیر چشمتزریق فیلردرمان سیاهی دور چشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید