ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین اکبرپور
امیرحسین اکبرپور
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

امپراتوری گلکسی

گوشیم هنگ میکرد، هر نیم ساعت یک بار باید میزدمش به شارژ،دیگه خسته شده بودم، نیاز هام رو برطرف نمی کرد.

همیشه دوس داشتم بهترین چیزارو داشته باشم یا حداقل چیزی که بتونه نیازم رو به خوبی بر طرف کنه پس جست و جو کردم، گشتم و گشتم و گشتم تا به این نتیجه رسیدم که بهترین گزینه برای انتخاب، یه گلکسیه، اولش اصلا به چشم یه انتخاب نگاهش نمی کردم بشتر برام یه امتحان بود، اما بعد تبدیل شد به ایمان، عهد، پیمان، با خودم گفتم محاله چیزی غیر از گلکسی بخرم، هر چیزی...

از موبایل و تبلت گرفته ساعت و هدفون و لپ تاپ و...

بهش معتاد شده بودم، راستش اصلا نمیتونستم بدون اون کارای روزمره زندگیمو انجام بدم

از امکانات بی نظیرش بگیر تا کیفیتش، تا اصالتش

به جرات میشه گفت یه امپراتوری داره

((امپراتوری گلکسی))

من زیاد یاداشت میکنم، برای یادداشت هام مجبور بودم همیشه با خودم یه کاغذ قلم داشته باشم‌، اما وقتی با گلکسی نوت ها آشنا شدم دیگه نیازی یه خودکار بیک و درختای تیکه شده نبود.


تعریف از خود نباشه اما من شناگر خوبی هستم ولی خوب بگی نگی یکم وزنم بالاست، نمیدونستم چجوری وزنم رو غذام رو ورزشم رو کنترل کنم، تا یه روز با اپلیکیشن سامسونگ هِلس آشنا شدم بعد از اون یکم وزنم اومد پایین اما نه خیلی:) ولی تونستم خیلی راحت ورزش کنم به لطف گلکسی واچ و ضدآب بودنشون خیلی راحت میتونستم شنا کردنمو پایش کنم


من عاشق موسیقی ام صوت زیبای موسیقی روحم رو نوازش میده راستش من کلا از سیم بدم میاد همیشه با این مساله که با یه سری سیم یه چیز گوش بدم مشکل داشتم اما وقتی با گلکسی بادز ها آشنا شدم دیگه هیچ مشکلی با سیم نداشتم چون اصلا سیمی نداشتم


توی این وضعیت گرونی خرید گوشی برای تقریبا همه مشکله اما به لطف اکوسیستم سامسونگ خیلی راحت بدون نیاز به در آوردن گوشی عزیزم توی خیابون های شلوغ و نا امن، با گلکسی واچ و هدفونم به تماس ها جواب میدم، پیامامو چک میکنم و خیلی کار های دیگه.


در آخر میخوام بگم، واقعا ممنون گلکسی:)



روایتگرباشگلکسی نوتسامسونگنوت ۲۰ اولترادوربین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید