ویرگول
ورودثبت نام
آتنا امینی
آتنا امینی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

تحقیق کلمه کلیدی با استفاده از هوش مصنوعی

خیلی سادست کافیه بهش بگید که اینکار رو انجام بده اما شیوه هایی برای بهینه تر شدنش رو هم اینجا میگم

به چت جی پی تی گفتم که با کلمه "سئو" کیورد ریسرچ انجام بده و اینم نتیجش:

نتیجه رو سانسور می کنم چون جالب نشد برای همین جزئی تر گفتم چیکار کنه

درخواست من: کلمات کلیدی دم بلند در حیطه دیجیتال مارکتینگ رو بهم بگو

نتیجه:

البته! در زیر چند کلمه کلیدی در حوزه دیجیتال مارکتینگ را برایتان فهرست می‌کنم:
تبلیغات آنلاین
بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
تبلیغات پرداخت در کلیک (PPC)
بازاریابی محتوا (Content Marketing)
روابط عمومی آنلاین (Online PR)
رسانه‌های اجتماعی (Social Media)
ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)
تجارت الکترونیکی (E-commerce)
تحلیل وبسایت (Web Analytics)
بازاریابی تلفن همراه (Mobile Marketing)
بازاریابی تجربه کاربری (UX Marketing)
بازاریابی تحت محتوا (Inbound Marketing)
بازاریابی ویدیویی (Video Marketing)
بازاریابی نمایشی (Display Advertising)
تجارت الکترونیکی بین‌المللی (International E-commerce)
با استفاده از این کلمات کلیدی می‌توانید تحقیقات خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ گسترش دهید و به دقت بیشتری در موضوع مورد نظرتان بپردازید.

می تونید این درخواست ها رو هم بهش بگید:

1) لطفا LSI های فلان کلمه کلیدی رو بگو (چیزی که گفت تقریباً شبیه نتیجه قبلی بود )

به صورت کلی به نظر من هوش مصنوعی خیلی در تحقیق کلمه کلیدی عملکرد خوبی نداره


هوش مصنوعیدیجیتال مارکتینگکلمه کلیدیبازاریابی محتواسئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید