ویرگول
ورودثبت نام
Amir Hossein Shahriari
Amir Hossein Shahriari
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

امیرحسین شهریاری بسیجی

بنده متولد 24 شهریور 1383 اهل ایران و ساکن کرمانشاه هستم

میخواهم کمی بیشتر از خودم برای شما توضیح بدهم و در قالب متنی اهداف خودم را شرح دهم

بنده به شدت عاشق خدمت کردن به کشورم جمهوری اسلامی ایران و رهبرم سید علی خامنه ای و امام زمانم حضرت مهدی ( ع ) هستم

و شوق زیادی برای رسیدن به شهادت در راه خدا دارم

اما اعمال من و کارهایی که انجام دادم همیشه برای رضای خداون یکتا بوده است

خوشحال و خرسندم و به خودم می بالم که در خانواده شیعه و مذهبی و انقلابی چشم به جهان هستی گشودم

همه اینها سرمایه های من است و به آنها افتخار میکنم


عکس سمت چپ امیرحسین شهریاری
عکس سمت چپ امیرحسین شهریاری
امیرحسین شهریاری
امیرحسین شهریاری
امیرحسین شهریاری و  به همراه دوستش
امیرحسین شهریاری و به همراه دوستش
امیرحسین شهریاری بسیجی جوان
امیرحسین شهریاری بسیجی جوان
عکس کامل امیرحسین شهریاری
عکس کامل امیرحسین شهریاری


امیرحسین شهریاری و علیرضا اسکندری
امیرحسین شهریاری و علیرضا اسکندری















امیرحسین شهریاریبسیجی جوانامیرحسین شهریاری بسیجی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید