ویرگول
ورودثبت نام
درسا
درسا
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

آهای حلال زاده ها، من هنوز زنده ام! خلاصه ی دو هفته begaیی زیبا

شرح حال؟ خب..: ساعت شیش صبحه و خوابم میاد. بعد از یکی دو ماه دارم می‌نویسم. خستم و فردا خداروشکر قرار نیست برم مدرسه. هنوز دارم اون چالش ۷۵ روز رو ادامه میدم ولی لعنت بهش، حوصله ندارم پست بزارم درباره اش. همین امشب ۷ قسمت سریال دیدم و الان بشدت خستم. اصلا نمی‌دونم چرا بعد این همه وقت دارم پست می‌زارم...به چه قدرت؟

طلوع خورشید یه جورایی قشنگه...خیلی قشنگه. امروز اونقدرا هم تو هوا گرد و خاک نیست:)

خیلی تاربک شد. عکسایم خوب نیست پس به بزرگی خودتون ببخشید
خیلی تاربک شد. عکسایم خوب نیست پس به بزرگی خودتون ببخشید


واقعاً از نسیم و بادی که سر صبح اینطرف و اون طرف میوزه خوشم میاد. همین الان در نقش قهوه ی پر کافئین، تو یه لحظه خواب رو از سرم پروند:)

تو دوهفته ی گذشته خیـــلـــی چیز شد...چیز دیگه.. اتفاقات مختلفی افتاد، نصفش هم به امید خدا و یاری پروردگار bega رفتن بود.

نصف هفته ی گذشته درگیر اسباب کشی بودیم و خونه کلا رو هوا بود. وضعیت اتاق من؟ بدتر از همیشه. فرش هارو جمع کردن بودیم و کلی کاغذ دور و اطراف ریخته بود و از اونجایی که تخت رو از هم باز کرده بودیم، دوشک تخت هم همینجوری رو زمین ولو بود. خلاصه اسباب کشی کردیم و اومدیم خونه جدیده و منم وسایل رو چیدم و داشتم برا اولین بار اتاقم رو مرتب می‌کردم که زارت، نمی‌دونم چی شد زانوم یه لحظه خالی کرد منم افتادم اینم خورد به دیوار و بله، به چوخ رفتم:) البته نشکست ولی خب هنوز هم نمی‌تونم درست راه برم، ورمش هم نخوابیده، هنوز تازه باید ورمش بخوابه بعد تازه میشه فهمید چی شده. تنها نکته ی مثبتش اینه که ده روز از مدرسه مرخصی دارم...😎🤓

البته بگی نگی حوصله سر بره یه جورایی..ولی خب چه میشه کرد.

از اینجا عکس گذاشتم چون صرفا یه جورایی منظره مورد علاقه ام وقتی از پنجره بیرون رو نگاه می‌کنم محسوب میشه؟
از اینجا عکس گذاشتم چون صرفا یه جورایی منظره مورد علاقه ام وقتی از پنجره بیرون رو نگاه می‌کنم محسوب میشه؟


نتیجه گیری۱: اتاقتون رو مرتب نکنید⚠️

نتیجه گیری۲: ده روز مدرسه نرفتن اونقدرام خوب نیست

i m alive۷۵ روز نویسیروزمره نویسی🤍✨
Now that you don't understand me, at least let me be myself
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید