ویرگول
ورودثبت نام
درسا
درسا
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

برسی و تحلیل قسمت ۷ انیمه ی اوشی نو کو ( ستاره ی من)

خدایی شبیه آی  که هشدار*اسپویل از قسمت ۷ ( نگین نگفتی ها ) اگر یادتون باشه داخل قسمت ششم انیمه ، وقتی آکانه بخاطر فشار توهین ها و هست هوایی که می‌گرفت تغریبا دست به خودکشی زد ، آکوا نجاتش داد و من خودم تعجب کرده بودم از اینکه آکوا از کجا فهمید که اون میخواد خودکشی ، جدا از اون خیلی ها اومدن گفتن الان یه کلیشه ای که پسره دختره رواول که هشدار*اسپویل* شدید از قسمت ۷ ( نگین نگفتی ها )  هشدار*اسپویل از قسمت ۷ ( نگین نگفتی ها ) 



اگر یادتون باشه داخل قسمت ششم انیمه ، وقتی آکانه بخاطر فشار توهین ها و هست هوایی که می‌گرفت تغریبا دست به خودکشی زد ، آکوا نجاتش داد و من خودم تعجب کرده بودم از اینکه آکوا از کجا فهمید که اون میخواد خودکشی ، جدا از اون خیلی ها اومدن گفتن الان یه کلیشه ای که پسره دختره رو نجات میده و بسعی می‌کنه مخ پسره رو بزنه تکرار میشه ، ولی من گفتم نه بابا آکوا که انقدر آی رو دوست داره بره عاشق یکی دیگه بشه ؟ مگه شهر هرت ( یا شایدم حرت?  ) هست ؟ ولی تو قسمت هفت دیدیم که بعد از اینکه آکوا از همه کلی فیلم و عکس هایی که باهم گرفتن رو گرفت و حتی اون صحنه ای که اون دختره ( اسمش یادم نیست) آکانه رو بغل کرد هم گرفت و این برنامه ی دوست یابی واقعیت مجازی رو با کنار هم گذاشتن اون عکس ها از دید بازیگر ها نشون میده و همین باعث میشه که خیلی ها احساس گناه کنن و دیگه هست ندنآکانه هم دوباره ممنون آکوا میشه و می‌ره ازش میپرسه تایپ دختر ایده آلت چیه ؟ اونم آی رو توصیف می‌کنه و اینم می‌ره میشینه کلی درباره ی آی حتی نوع قدم بر داشتنش تحقیق می‌کنه و شروع می‌کنه وانمود کردن که شخصیتش مثل آی هستخب موفق هم میشه انقدر که حتی آکوا که مطمئن بود دیگه کسی مثل آی هیچوقت به وجود نمی‌آید پشماش ریخته بود ، عکس بالا هم دقیقا آکانه هست بعد از اینکه شروع به وانمود کردن به اینکه آی هست کرد . ولی بنظرم  هرچقدر هم وانمود کنه شبیه آی نمیشه ، چون همش تظاهر به آی بودن هست ?

اینجا بنظرم دوتا احتمال وجود داره : یک اینکه آکوا عاشق آکانه بشه و از خیر انتقام بگذره که امیدوارم اینطور نشه چون کند میخوره به داستان ( شاید هم گند نخوره ) احتمال دوم اینه که آکانه و آکو صمیمی بشن و شاید آکانه به آکو داخل انتقامش کمک کنه که بنظرم اینکه اولین اتفاق بیوفته احتمالش بیشتره
خدایی شبیه آی که هشدار*اسپویل از قسمت ۷ ( نگین نگفتی ها ) اگر یادتون باشه داخل قسمت ششم انیمه ، وقتی آکانه بخاطر فشار توهین ها و هست هوایی که می‌گرفت تغریبا دست به خودکشی زد ، آکوا نجاتش داد و من خودم تعجب کرده بودم از اینکه آکوا از کجا فهمید که اون میخواد خودکشی ، جدا از اون خیلی ها اومدن گفتن الان یه کلیشه ای که پسره دختره رواول که هشدار*اسپویل* شدید از قسمت ۷ ( نگین نگفتی ها ) هشدار*اسپویل از قسمت ۷ ( نگین نگفتی ها ) اگر یادتون باشه داخل قسمت ششم انیمه ، وقتی آکانه بخاطر فشار توهین ها و هست هوایی که می‌گرفت تغریبا دست به خودکشی زد ، آکوا نجاتش داد و من خودم تعجب کرده بودم از اینکه آکوا از کجا فهمید که اون میخواد خودکشی ، جدا از اون خیلی ها اومدن گفتن الان یه کلیشه ای که پسره دختره رو نجات میده و بسعی می‌کنه مخ پسره رو بزنه تکرار میشه ، ولی من گفتم نه بابا آکوا که انقدر آی رو دوست داره بره عاشق یکی دیگه بشه ؟ مگه شهر هرت ( یا شایدم حرت? ) هست ؟ ولی تو قسمت هفت دیدیم که بعد از اینکه آکوا از همه کلی فیلم و عکس هایی که باهم گرفتن رو گرفت و حتی اون صحنه ای که اون دختره ( اسمش یادم نیست) آکانه رو بغل کرد هم گرفت و این برنامه ی دوست یابی واقعیت مجازی رو با کنار هم گذاشتن اون عکس ها از دید بازیگر ها نشون میده و همین باعث میشه که خیلی ها احساس گناه کنن و دیگه هست ندنآکانه هم دوباره ممنون آکوا میشه و می‌ره ازش میپرسه تایپ دختر ایده آلت چیه ؟ اونم آی رو توصیف می‌کنه و اینم می‌ره میشینه کلی درباره ی آی حتی نوع قدم بر داشتنش تحقیق می‌کنه و شروع می‌کنه وانمود کردن که شخصیتش مثل آی هستخب موفق هم میشه انقدر که حتی آکوا که مطمئن بود دیگه کسی مثل آی هیچوقت به وجود نمی‌آید پشماش ریخته بود ، عکس بالا هم دقیقا آکانه هست بعد از اینکه شروع به وانمود کردن به اینکه آی هست کرد . ولی بنظرم هرچقدر هم وانمود کنه شبیه آی نمیشه ، چون همش تظاهر به آی بودن هست ? اینجا بنظرم دوتا احتمال وجود داره : یک اینکه آکوا عاشق آکانه بشه و از خیر انتقام بگذره که امیدوارم اینطور نشه چون کند میخوره به داستان ( شاید هم گند نخوره ) احتمال دوم اینه که آکانه و آکو صمیمی بشن و شاید آکانه به آکو داخل انتقامش کمک کنه که بنظرم اینکه اولین اتفاق بیوفته احتمالش بیشتره

هشدار*اسپویل از قسمت ۷ ( نگین نگفتی ها )



اگر یادتون باشه داخل قسمت ششم انیمه ، وقتی آکانه بخاطر فشار توهین ها و هست هوایی که می‌گرفت تغریبا دست به خودکشی زد ، آکوا نجاتش داد و من خودم تعجب کرده بودم از اینکه آکوا از کجا فهمید که اون میخواد خودکشی ، جدا از اون خیلی ها اومدن گفتن الان یه کلیشه ای که پسره دختره رو نجات میده و بسعی می‌کنه مخ پسره رو بزنه تکرار میشه ، ولی من گفتم نه بابا آکوا که انقدر آی رو دوست داره بره عاشق یکی دیگه بشه ؟

مگه شهر هرت ( یا شایدم حرت? ) هست ؟

ولی تو قسمت هفت دیدیم که بعد از اینکه آکوا از همه کلی فیلم و عکس هایی که باهم گرفتن رو گرفت و حتی اون صحنه ای که اون دختره ( اسمش یادم نیست) آکانه رو بغل کرد هم گرفت و این برنامه ی دوست یابی واقعیت مجازی رو با کنار هم گذاشتن اون عکس ها از دید بازیگر ها نشون میده و همین باعث میشه که خیلی ها احساس گناه کنن و دیگه هست ندن

آکانه هم دوباره ممنون آکوا میشه و می‌ره ازش میپرسه تایپ دختر ایده آلت چیه ؟ اونم آی رو توصیف می‌کنه و اینم می‌ره میشینه کلی درباره ی آی حتی نوع قدم بر داشتنش تحقیق می‌کنه و شروع می‌کنه وانمود کردن که شخصیتش مثل آی هست

خب موفق هم میشه انقدر که حتی آکوا که مطمئن بود دیگه کسی مثل آی هیچوقت به وجود نمی‌آید پشماش ریخته بود ، عکس بالا هم دقیقا آکانه هست بعد از اینکه شروع به وانمود کردن به اینکه آی هست کرد .

ولی بنظرم  هرچقدر هم وانمود کنه شبیه آی نمیشه ، چون همش تظاهر به آی بودن هست ?
ولی بنظرم هرچقدر هم وانمود کنه شبیه آی نمیشه ، چون همش تظاهر به آی بودن هست ?


اینجا بنظرم دوتا احتمال وجود داره :

یک اینکه آکوا عاشق آکانه بشه و از خیر انتقام بگذره که امیدوارم اینطور نشه چون کند میخوره به داستان

( شاید هم گند نخوره )

احتمال دوم اینه که آکانه و آکو صمیمی بشن و شاید آکانه به آکو داخل انتقامش کمک کنه که بنظرم اینکه اولین اتفاق بیوفته احتمالش بیشتره

این رو یادتونه ؟ اسمش مِم بود
این رو یادتونه ؟ اسمش مِم بود

خب اون یوتیوبر رو یادتون هست ؟ که اسمش مِم بود ، اگر به اوپنینگ دقت کرده باشین ، اون اول که آکوا و روبی و آریما میان ، دونفر از همون برنامه ی آغاز عشق سوپر استار ( اسم دقیقش یادم نیست) میان که یکی شون آکانه بود و اون یکی مِم بود ، الان خب شاید بگین چه ربطی داره ؟ این تئوری از خودمه ولی میگم از اونجایی که تنها افرادی بودن که از همون برنامه ی آغاز عشق سوپر استار تو اوپنینگ بودن و میگم شاید اینم در ادامه یه نقشی داشته باشه


نظر شما چیه ؟
































احساس گناهانیمهبررسی و تحلیلنقدنظر شما چیه ؟
Now that you don't understand me, at least let me be myself
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید