ویرگول
ورودثبت نام
درسا
درسا
خواندن ۳ دقیقه·۳ ماه پیش

Maybe a best friend?


-واقعا مطمئنی بهترین دوستشی؟

-آره، معلومه که هستم. منظورم اینه که..ما خیلی وقته باهم دوستیم.

-ولی مگه تازگی ها بیشتر با بقیه.قت نمی‌گذرونه؟

-خب من که صاحبش نیستم،حق داره.-مگه بهترین دوستان باهم وقت نمی‌گذرونن؟

-خب مگه خودش نگفت؟ مگه اون دفعه نگفت که من دوست خیلی خوبیم؟ بیخیال، حق داره با بقیه وقت بگذرونه.-

-حق داره بهت توجه نکنه؟

-..‌‌.

-مگه تو دوست خوبی نبودی؟

-نه،نبودم.
-پس نباید بیخیال بشی؟ اگر خودش دوست ندارن باید بیخیال بشی. به هرحال شماها اصلا شبیه نیستین. مگه نمی‌گن با آدم های هم سطح خودتون دوست باشین؟
-ولی..من درسم خوب،هرکاری هم می‌کنم تا اون احساس بدی نداشته باشه. کافی نیست؟

-اون درسش خیلی از تو بهتره،چ دقیقا چی کار کردی تا حالش بهتر بشه؟
-خب، خیلی وقتا اون خودش باهام حرف نمی‌زنه.

-این به این معنی نیست که ازت خوشش نمیاد؟

-خب کی گفته اون درسش بهتره؟ نمره هامون یکیه.

-از رفتار معلما معلوم نیست؟

-شاید...ولی با منم خوب رفتار می‌کنن. مگه نمی‌گن دانش آموز عالی‌ای هستم؟
-خودت رو گول نزن.نشده بهت چیزی بگه ؟

-تازگی ها بهم زیاد گفته رو مخشم..

-خب،خودت فکر کن یعنی چی.

-ولی،من جز اون هیچ دوستی ندارم.

-اون جز تو خیلی دوست های زیادی داره.

-آره،مثلا hr. وقتی زیاد نمی‌بینتش دل تو دلش نیست تا ببینتش ولی دلش برای من در اون حد تنگ نمیشه.

-خب خودت ببین.

-از بخش واقع بین وجودم بدم میاد.
-من بخش جدا نشدنی ازت هستم، عزیزم.بلندی های بادگیر.مناظر توش فوق‌العاده توصیف شدن، تکلیف کاراکتر ها با خودشون مشخصه،و نحوه ی روایت داستان بی‌نظیره.این نقاشی ونگوگ واقعاً شبیه فضای جلوی عمارتشون تو پاییزه.

-واقعا مطمئنی بهترین دوستشی؟

-آره، معلومه که هستم. منظورم اینه که..ما خیلی وقته باهم دوستیم.

-ولی مگه تازگی ها بیشتر با بقیه.قت نمی‌گذرونه؟

-خب من که صاحبش نیستم،حق داره.

-مگه بهترین دوستان باهم وقت نمی‌گذرونن؟

-خب مگه خودش نگفت؟ مگه اون دفعه نگفت که من دوست خیلی خوبیم؟ بیخیال، حق داره با بقیه وقت بگذرونه.-

-حق داره بهت توجه نکنه؟

-..‌‌.

-مگه تو دوست خوبی نیستی؟

-نیستم.
-پس نباید بیخیال بشی؟ اگر خودش دوست ندارن باید بیخیال بشی. به هرحال شماها اصلا شبیه نیستین. مگه نمی‌گن با آدم های هم سطح خودتون دوست باشین؟
-ولی..من درسم خوب،هرکاری هم می‌کنم تا اون احساس بدی نداشته باشه. کافی نیست؟

-اون درسش خیلی از تو بهتره،چ دقیقا چی کار کردی تا حالش بهتر بشه؟
-

خب، خیلی وقتا اون خودش باهام حرف نمی‌زنه.

-این به این معنی نیست که ازت خوشش نمیاد؟

-خب کی گفته اون درسش بهتره؟ نمره هامون یکیه.

-از رفتار معلما معلوم نیست؟

-شاید...ولی با منم خوب رفتار می‌کنن. مگه نمی‌گن دانش آموز عالی‌ای هستم؟
-خودت رو گول نزن.نشده بهت چیزی بگه ؟

-تازگی ها بهم زیاد گفته رو مخشم..

-خب،خودت فکر کن یعنی چی.

-ولی،من جز اون هیچ دوستی ندارم.

-اون جز تو خیلی دوست های زیادی داره.

-آره،مثلا hr. وقتی زیاد نمی‌بینتش دل تو دلش نیست تا ببینتش ولی دلش برای من در اون حد تنگ نمیشه.

-خب خودت ببین.

-از بخش واقع بین وجودم بدم میاد.
-من بخش جدا نشدنی ازت هستم، عزیزم.

بلندی های بادگیر.

مناظر توش فوق‌العاده توصیف شدن، تکلیف کاراکتر ها با خودشون مشخصه،و نحوه ی روایت داستان بی‌نظیره.

این نقاشی ونگوگ واقعاً شبیه فضای جلوی عمارتشون تو پاییزه.
این نقاشی ونگوگ واقعاً شبیه فضای جلوی عمارتشون تو پاییزه.



و این نقاشی
و این نقاشی



🤍✨چالش سه هفته ای؟
Now that you don't understand me, at least let me be myself
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید