ویرگول
ورودثبت نام
حامد نیرومند
حامد نیرومند
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

هوش مصنوعی همراه طراحان سایت و سئو

در اواخر آذرماه ۱۴۰۱ بود که چت جی پی تی معرفی شد. همین معرفی کافی بود تا از فردای اون هر وقت به لینکدین سر میزدید خبری راجع به اون ببینید. بسیاری از افراد بر کوس نا امیدی می کوبیدند و از نابودی و بیکار شدن افراد زیادی حرف می زدند. بیشتر هم این ترس در بین افرادی که در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کردند دیده می شد. اما رفته رفته بسیاری از این نا امیدی ها جای خودشون رو با امیدواری و حتی خوشحالی پر کردند. کم کم همه متوجه شدند که هوش مصنوعی نیمده که جای کسی رو بگیره، بلکه اومده تا فرآیند ها رو راحت تر و سریعتر کنه ! تیم کاروو وبز هم به عنوان یک شرکت طراحی سایت و سئو و تیمی که در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ فعال هست، از همان روز اول تحقیقاتش برای استفاده ی بیهینه از چت جی پی تی و کلا ابزار های هوش مصنوعی رو آغاز کرد.

در مورد کمک های زیادی که ابزار های هوش مصنوعی در مورد تولید محتوا و کمک به سئو کار ها منتشر شده قطعا مطالب زیادی شنیدید. اما من زمانی که مشغول مطالعه برای آپدیت دوره ی آموزش طراحی سایت با وردپرس بودم، متوجه یک آپدیت جدید در المنتور شدم. البته هنوز این آپدیت اضافه نشده اما شرکت المنتور مژده ی راه اندازی اون رو در آینده ی نزدیک داده! اون هم مجهز شدن المنتور به هوش مصنوعی هست. به طوری که فقط شما کافی هست که از این صفحه ساز بخواید که چیزهایی که لازم دارید رو پیاده کنه ! و اون هم کد css مربوط به اون رو میزنه و همه چیز برای شما آماده هست. به محض اضافه شدن این آپدیت، آموزشش رو به پنل آموزش طراحی سایت با وردپرس اضافه می کنم.

هوش مصنوعیطراحی سایتآموزش طراحی سایتآموزش طراحی سایت با وردپرسآموزش طراحی
من حامد هستم. مهارت های من سئو و بازاریابی دیجیتال هست. مدتی هست که دانشپذیر بیزینس کوچینگ هم هستم و عاشق مطالعه در مورد کسب و کار و بازاریابی!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید