ویرگول
ورودثبت نام
Sedighe hoseini
Sedighe hoseini
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

سلیقه من چیشد که اینجور شد !،.،

سلیقه من متفاوته

برای انتخاب موسیقی ،غذا ،انتخاب لباس،وغیره...

راستش تو انتخاب هام خاص نیستم فقط با هم سن سالانم به طور کلی فرق دارم

از چه لحاظ به نظرتون ؟

من دوره کودکی و نوجوانی رو با کسایی گذروندم که حداقل ۳۰ یا ۴۰ بلکم بیشتر از خودم سن داشتند ،انتخاب خودم نبود که اینجور باشم خیلی محتاط بودم در
ارتباط برقرارکردن با هم سن سال هام

(که البته هنوزم با این مسئله سرو کله میزنم )

دلیل که انقدر تو خودم بود دوستام یا همنشینی با این شخصیت ها

فوت پدرم بود .مادرم خیلی افسرده ناراحت بود و به کلی شوک شده بود

زیاد بیرون نمیرفت و تلاش میکرد که حالش بهتر کنه

اما ازدست دادن پدرم مسئولیت وبزرگ کردم سه تا بچه ایی که تو خونه بودیم واقعا نیاز به زمان داشت تا همه چی به حالت اولیه برگرده

برای همین ناخودآگاه تاثیراتی رو روی من گذاشت

از اونجاییم که درس نمیخوندم و کلا تو خونه بودم کمتر میشد با هم سن سال هام ارتباط برقرار کرد

اگر در این لحظه ازم بپرسن راضی هستی از مسیری که طی کردی با سختی هاش با تموم کم وکاستی هاش با رضایت کامل میگم بله همنشینی با خانوم های میانسال کلی تجربه برام به ارمغان آورده

وباعث شده که انقدرمتفاوت باشم(از لحاظ تفکر در زندگی و علایقم) نسبت به هم سن سال هام

سلیقه من متفاوت شدبا انتخاب هایی که داشتم با کار هایی که میتونستم و انجام دادم

شما چطوری متوجه حسن سلیقه خودتون شدید ؟


سن سالسلیقه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید