ویرگول
ورودثبت نام
Mahta
Mahta
خواندن ۱ دقیقه·۱۱ روز پیش

انیمیشن های قشنگ

سلاااام امروز می‌خوام راجع به انیمیشن هایی که خیلی باحالن صحبت کنم اول از همه میرم سراغ انیمیشن های که سینمایی هستن خب من اول از همه ،رایا و آخرین اژدها ، رو بهتون معرفی میکنم ، المنتال، اوریون و تاریکی، گرینچ، برادران سوپر ماریو،پوکاهانتس خیلی قشنگن ولی خب خیلیا دنبال انیمیشن‌های سریالی هستن و نمیدونن که ‌باید چی ببینن من بهتون باب اسفنجی ،وقت‌ ماجراجویی ،آبشار جاذبه و آن سوی دیوار باغ پیشنهاد میدم که اگه طرفدار دوبله هستین یه خبر خوب براتون دارم همیه اینا دوبله شدن و زیرنویس هم دارن پس برین ببینین و لذت ببرید و اینم بدونین که انیمیشن دیدن سن و سال خاصی نداره و هر سنی که دارید میتونید انیمیشن ببینید و کلی لذت ببرید و  اگه موضوع خاصی مد نظرتونه بگید تا من بتونم بهتون کمک کنم امیدوارم خسته نشده باشید خدافس🎬📺
سلاااام امروز می‌خوام راجع به انیمیشن هایی که خیلی باحالن صحبت کنم اول از همه میرم سراغ انیمیشن های که سینمایی هستن خب من اول از همه ،رایا و آخرین اژدها ، رو بهتون معرفی میکنم ، المنتال، اوریون و تاریکی، گرینچ، برادران سوپر ماریو،پوکاهانتس خیلی قشنگن ولی خب خیلیا دنبال انیمیشن‌های سریالی هستن و نمیدونن که ‌باید چی ببینن من بهتون باب اسفنجی ،وقت‌ ماجراجویی ،آبشار جاذبه و آن سوی دیوار باغ پیشنهاد میدم که اگه طرفدار دوبله هستین یه خبر خوب براتون دارم همیه اینا دوبله شدن و زیرنویس هم دارن پس برین ببینین و لذت ببرید و اینم بدونین که انیمیشن دیدن سن و سال خاصی نداره و هر سنی که دارید میتونید انیمیشن ببینید و کلی لذت ببرید و اگه موضوع خاصی مد نظرتونه بگید تا من بتونم بهتون کمک کنم امیدوارم خسته نشده باشید خدافس🎬📺


سلام من مهتا هستم و بخاطر اینکه نوشتن رو خیلی دوست دارم سعی میکنم کلی چیز براتون بنویسم و کاری کنم تا شما اطلاعاتتون بالاتر بره و از نوشته های من لذت ببرید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید