ویرگول
ورودثبت نام
Mahta
Mahta
خواندن ۱ دقیقه·۶ ساعت پیش

غم ، ناراحتی

غم و ناراحتی ممکنه برای هرکسی پیش بیاد اما هیچکس نباید در برابرش شکست بخوره و دیگه ادامه نده و به خودش چه روحی و چه جسمی صدمه ای وارد کنه بعضی موقعا ممکنه به خودت بگی بین اینهمه آدم چرا این مشکلو من باید داشته باشم هر روز هزاران نفر اینو به خودشون میگن بعضیا مشکلشون خانواده ای بعضیا دوستاشون بعضیا افسرده ان بعضیا از خودشون بدشون میاد ولی می‌دونی چیه خیلیا هستن که شماها رو درک میکنن ممکنه شماها اونارو هنوز پیدا نکرده باشید ولی شکست نخورید همیشه یه بهونه برای خوشحال کردن دلتون وجود داره لازمم نیست که حتما کسی باشه که شمارو درک کنه خودتون اگه خودتون رو دوست داشته باشید دیگه غمگین نمیشید به هیچکس خیلی وابسته نشید اینو بدونید که آدما تو این دنیا پرورشگاه رو درست کردم طلاق وجود داره تموم شدن دوستی و آخرین دعوا هم وجود داره اینو بدونید و یه لیوان آب بخورید و برید خیلی قوی تر به زندگیتون که قراره خیلی قشنگ بشه برسید

اگه نوشته هام رو دوست دارید لطفاً لایک کنید اگرم بنظرتون مشکلی داره یا پیشنهادی دارید نظرتون رو بگید و اینم بدونید که بعضی از شماها خیلی دوستداشتنی هستید


غم ناراحتی
سلام من مهتا هستم و بخاطر اینکه نوشتن رو خیلی دوست دارم سعی میکنم کلی چیز براتون بنویسم و کاری کنم تا شما اطلاعاتتون بالاتر بره و از نوشته های من لذت ببرید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید