ویرگول
ورودثبت نام
esance.ir
esance.ir
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

اسانس دست ساز در منزل

روغن های ضروری DIY

ساخت روغن های ضروری DIY راحت تر از شما فکر می کنم. بله, شما می توانید یک مس هنوز هم خرید, اما گران است, بنابراین ما آن را با یک crockpot بود!

روغن های ضروری می تواند گران باشد. و گاهی اوقات می توان آن را دشوار برای پیدا کردن آنهایی که شما می خواهید.

آیا می دانید شما می توانید خود را?

روغن های ضروری روغن های فرار شما می توانید از گیاهان (یا منابع دیگر) استخراج هستند. روش معمول استخراج تقطیر بخار است. شما در واقع می توانید خرید و یا خود را هنوز هم برای این منظور. من یک مس خوب 2 لیتر هنوز هم برای اطراف found 400; هنوز هم پول بیش از حد برای من. بنابراین من مجموعه ای از برای پیدا کردن چگونه من می توانم روغن های خود من بدون گران هنوز هم.

روغن های ضروری DIY

در حالی که شما می توانید خود را, مراقب باشید که بسیاری از "اسانس" دستور العمل در اینترنت واقعا تزریق روغن. این کمک می کند تا به دانستن تفاوت.

روغن های ضروری در مقابل روغن های تزریق شده

روغن های تزریق شده توسط گیاهان خیساندن در روغن خاص برای استخراج ترکیبات فعال ساخته شده است. برخی از گیاه شناسی, مانند بهار, دم به خوبی و ایجاد یک روغن بسیار شفا. اما برخی, مانند اسطوخودوس, هرگز کاملا به خوبی به عنوان اسانس واقعی.

بسیاری از روغن های ضروری بخار مقطر که شامل نهفته مواد گیاهی برای تولید بخار که سفر از طریق یک لوله است که پس از اجرا از طریق آب سرد است. مایع که از تراکم تشکیل می شود در دو بخش ، یک ترکیب آب و یک ترکیب روغن است. ترکیب آب است که در آن آب گل, مانند اسطوخودوس و گلاب, آمده از. روغن هایی که به بالا می آیند روغن های ضروری DIY هستند.

آسان DIY استخراج اسانس

با استفاده از این روش شما می توانید استخراج روغن های ضروری از گیاهان شما ممکن است به طور معمول پیدا کردن روغن از. من عاشق نعنا, نعناع شکلات بودن مورد علاقه من. اما پیدا کردن شکلات نعناع اسانس معمولا من با روغن های با طعم چپ, چیزی که واقعی نیست. من قادر به ایجاد یک مقدار کمی از اسانس نعناع شکلات که شگفت انگیز بود, با وجود آن که بسیاری از مواد گیاهی برای مقدار کمی و جو در زمان. نعناع گریپ فروت آزمایش بعدی من خواهد بود.

شما همچنین می توانید ترکیب که در طبیعت یافت نشد را. من اسانس DIY از چوب بلوط ساخته شده, اسطوخودوس, و نعناع هندی. من قادر به گرفتن یک گیاه نعناع هندی کوچک از فروشگاه هیدروپونیک محلی من بود. عطر و بوی شگفت انگیز بود! اما مانند نعناع شکلات ، مقدار روغن به همراه داشت کوچک بود.

مواد لازم و لوازم برای روغن های ضروری DIY

آب مقطر

به اندازه کافی مواد گیاهی تازه برای پر کردن crockpot حدود نیمی کامل (حداقل 3-4 فنجان ، خرد شده)

زمان

فرایند

محل مواد گیاهی در crockpot و پوشش آن را با آب. آب باید بیش از پایان می رسد از حجم crockpot را پر کنید. قرار دادن درب در وارونه. (ساختار مقعر اجازه خواهد داد که هر بخار که به شکل متراکم و سقوط به گلدان. اگر شما یک درب ندارد, شما می توانید یک صفحه استفاده.)

روشن کردن crockpot در بالا برای گرم کردن آب. هنگامی که آب گرم است ، آن را به پایین تبدیل کنید. بجوش و خروش آمدن در پایین برای 3-4 ساعت ها.

پس از مواد گیاهی پخته شده ، آن را خاموش کنید و اجازه دهید آن را سرد. هنگامی که آن را سرد است, محل آن را در داخل از crockpot به یخچال و فریزر. اگر crockpot خود را از هم جدا نمی آیند ، شما می توانید کل واحد در آن وجود دارد قرار دهید ، و یا انتقال مایع به ظرف دیگر. ترک آن را در یک شب.

روز بعد, جلو و crockpot از یخچال و فریزر. یک فیلم نازک از روغن در بالا تشکیل می شود و پس از خنک شدن سخت خواهد بود. (این روغن های ضروری DIY شما هستند!) با دقت روغن از آب بلند. کار سریع - آن شروع خواهد شد به ذوب شدن به سرعت!

محل این را به یک بطری و کلاه. محتویات برچسب خوبی. ممکن است مقدار کمی از مایع مبتنی بر آب در پایین وجود دارد. شما می توانید به آرامی حرارت روغن به نوبه خود مایع به بخار و انتشار آن از روغن. روغن برای بیش از حد طولانی به عنوان آن می تواند قدرت خود را از دست حرارت نیست.

در یک ظرف شیشه ای رنگی (مانند این بطری ها) دور از نور و گرما ذخیره کنید.

برای استفاده

شما می توانید با استفاده از این DIY اسانس درست مثل آنهایی که شما خرید اما آنها ممکن است کاملا به عنوان قوی به عنوان آنچه که شما استفاده می شود. آماده به استفاده از بیش از شما به طور معمول.

نکات مهم اسانس DIY

بهتر است به استفاده از مواد گیاهی تازه به جای خشک شده است. گیاهان خشک شده هنوز هم برخی از روغن عملکرد, اما تازه در حجم بیشتر منجر خواهد شد. مواد گیاهی برداشت در صبح پس از شبنم خشک شده است. دور انداختن هر مرده, بیمار, و یا اشکال آلوده گیاهان.

شما حداقل 3-4 فنجان مواد گیاهی نیاز دارید. این در چند قاشق چای خوری روغن های ضروری DIY منجر خواهد شد. (در حال حاضر من درک می کنم که چرا روغن های بسیار گران قیمت هستند!)

ریز ریز کردن مواد گیاهی خود را برای افزایش حجم سطح و اجازه می دهد بیشتر از روغن برای فرار.

از آنجا که آب می تواند باکتری ها یا آلاینده های دیگر که ممکن است از بین بردن ترکیب خود را آب مقطر مهم است.

































اسانس سیبتولید اسانسساخت اسانس در منزلانواع اسانسکیفیت اسانس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید