ویرگول
ورودثبت نام
esance.ir
esance.ir
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

بهترین اسانس ها برای سردرد و میگرن


من با سردرد از دبیرستان تلاش. وقتی که من ازدواج کردم سردرد تبدیل به میگرن چند روز که فقط به من زدم. من فکر می کنم بدن و هورمون من فقط فقط تغییر. من شروع به گرفتن کنترل تولد و میگرن من مانند ساعت ، دقیق درست در اطراف آن زمان از ماه بود. دکتر من تصمیم گرفت به من کنترل تولد می دهد و من آن را مستقیما از طریق صدا ، و چرخه ماهانه من جست و خیز ، بنابراین اجازه می دهد استروژن من به رها کردن. که برای یک دوره از زمان کار می کرد. اما هنگامی که آن زمان به "دریافت کردن کنترل تولد" بود ، مشکل من بیش از همه دوباره آغاز شده است.

این بود تا یک زن و شوهر از سال پیش زمانی که من کشف چگونه به استفاده از روغن های ضروری است که من قادر به گرفتن سردرد مدیریت به من دست خود را بدون نیاز به قرص طلا داروها. صدا و می خواستم برای به اشتراک گذاشتن آنچه که من با شما آموخته!

چگونه اسانس ها به شما کمک کند?

اسانس ها بسیار متمرکز روغن های ساخته شده از برگ و ساقه یا سایر عناصر یک گیاه است. صدا اساسا از گیاهان در واقعی ترین جنگل های متمرکز خود فکر می کنم! این شگفت انگیز و 100% طبیعی. روغن می تواند ارائه بسیاری از فواید سلامتی و به کاهش احساسات اضطراب کمک با خواب و تمدد اعصاب شناخته شده اند و می تواند کمک به سهولت شرایط خاصی مانند سردرد میگرن طلا.

اسانس های مورد علاقه من

روغن های مختلف ارائه مزایای مختلف و من استفاده از آنها را بر اساس نتیجه مورد نظر من می خواهم و یا موضوع خاص من در برخورد با در زمان.. برخی از روغن های ضروری می تواند به کاهش استرس است که می تواند به کاهش سردرد تنش یا تسکین درد. همانطور که قبلا اظهار داشت, من با سردرد و میگرن برای سال تلاش کرده ایم. صدا و از طریق سهم عادلانه من از تست کردن روغن های مختلف رفته. در اینجا روغن های مورد علاقه من برای استفاده از هر نوع خاصی از سردرد.

سردرد تنشی:

این نوع سردرد برای من بدترین است. من به آرامی می تواند احساس شانه های من افزایش یابد تا به گوش من به عنوان عضلات من تنگ تر و تنگ تر. "نفت" مورد علاقه من برای استفاده است که در واقع واقعا یک روغن نیست. ترکیبی از روغن در آن وجود دارد اما اجازه دهید به شما بگویم... این کار می کند! این جوان زندگی " S Cbd مالش عضلانی. این یک سرد و گرم احساس منتول می دهد و با افزایش تزریق آن را با آرایه ای از کافور میخک Helichrysum, لیمو نعناع, چای, درخت, Wintergreen و بیشتر روغن های ضروری است.

استرس سردرد:

برای استرس سردرد و معمولا به استفاده از آرام بخش مانند روغن اسطوخودوس و اکالیپتوس طلا صلح و آرامش و سپس در روغن داغ مانند نعناع به ذهن من دور از درد. و نعناع نعناع را به معابد من و روغن های آرام بخش به گردن من اعمال کنید.

سردرد سندرم قبل از قاعدگی: این سردرد معمولا برای من درست قبل از من به "که زمان ماه رخ می دهد."این به طور معمول به دلیل یک قطره استروژن و پروژسترون در سیستم شما رخ می دهد. صدا یک راه برای مقابله با این است که برای اضافه کردن پروژسترون. برای سردرد سندرم قبل از قاعدگی و استفاده از پروژسترون به علاوه و نعناع اسانس.

سردرد کم آبی:

من یک سردرد کم آبی بدن از دو زوایای مختلف درمان. اولین خواهد بود برای درمان کم آبی بدن خود را-بنابراین من اسانس لیمو به آب من برای کمک به هیدراتاسیون ضرب اضافه کنید. پس از آن به درمان درد طلایی علائم سردرد و استفاده از روغن نعناع که در آن نقاط درد – معابد درست در زیر استخوان اکسیپیتال (پشت گردن) شانه ها و شاید خط فک.

سردرد سینوسی:

این سردرد به طور معمول با توجه به افزایش فشار در حفره سینه خود را رخ می دهد. صدا برای روشن شدن سینه خود را و اسطوخودوس و روغن Copaiba به استخوان گونه خود را اعمال می شود, درست در زیر چشم خود را-پس از آن اکالیپتوس به پشت گوش. همه از این روغن با زهکشی برای روشن شدن آن سینه کمک خواهد کرد. و برای مقابله با درد من می خواهم با استفاده از اسانس نعناع که در آن نقاط درد – معابد درست در زیر استخوان اکسیپیتال (پشت گردن) و شانه ها.





اسانس برای سردرداسانس برای میگرنانواع اسانسخرید اسانسانواع اسانس عالی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید