ویرگول
ورودثبت نام
esance.ir
esance.ir
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

راههای بکاربردن اسانس رزماری برای سلامتی

یادم می آید روزی که کسی اسانس رزماری را به من پیشنهاد کرد. من کمی شگفت زده شد که تنها استفاده از گیاهی در دستور العمل سیب زمینی قرمز بو داده جالب من.

من اغلب درد مفاصل و عضلانی به دلیل بیماری خود ایمنی بدن. دوستی که کاملا متخصص در روغن های ضروری توصیه می شود من استفاده از رزماری برای تسکین درد. در این مرحله از سفر من با روغن های ضروری، من تا به حال تنها اسطوخودوس برای این منظور استفاده می شود.


در تحقیقات من و آزمایش نهایی روغن ضروری رزماری برای تسکین درد، من کشف کرد که نه تنها آن را یک روغن "گرم" است که کاملا تسکین دهنده برای مفاصل درد و عضلات، آن را نیز ضد التهاب است. این دو برابر برای کسی مثل من مفید است.

من همچنین کشف آن را یکی از مواد تشکیل دهنده در اکثر دزدها دستور العمل های نوع روغن ،از جمله قدرت ایمنی بدن است. ما از این فرمول ها برای کوتاه کردن مدت زمان و جلوگیری از آنفولانزا استفاده کرده اند.

این امن است که می گویند که اسانس رزماری سزاوار یک نقطه در لیست من از 10 بهترین روغن های ضروری برای استفاده روزمره و تبدیل شده است یکی از مورد علاقه من "دارویی" روغن های ضروری.

شایع ترین مزایای اسانس رزماری عبارتند از:

رشد مو هنگامی که بر روی پوست سر استفاده می شود, اسانس رزماری کمک می کند تا تحریک رشد مو. بسیاری از مردم نیز ادعا می کنند که می تواند از طاسی جلوگیری کند، خاکستری شدن را کند کند، و می تواند برای درمان سرفه مورد استفاده قرار گیرد.

حافظه حافظه تقویت توانایی رزماری به یونان باستان برمی گردد. آیا می دانستید که محققان یونان باستان از رزماری برای بهبود عملکرد خود در آزمایش ها استفاده می کردند؟ اسانس رزماری نیز برای درمان آلزایمر استفاده شده است.

تسکین درد استفاده از اسانس رزماری به صورت موضعی ممکن است کمک به تسکین درد مفاصل, عصب, و عضلانی, سردرد, و التهاب.

کاهش مشکلات تنفسی استنشاق یا انتشار کمک های اسانس رزماری در تسکین ازدحام، آلرژی، سرماخوردگی، گلو درد، عفونت های تنفسی فوقانی، یا آنفولانزا، و همچنین افزایش سیستم ایمنی بدن شما.

درمان عفونت ها اسانس رزماری برای درمان بسیاری از انواع عفونت ها به ویژه استاپه، استرپتوز، و سیستیت بسیار عالی است. هنگامی که منتشر شد، خواص ضد عفونت رزماری به جلوگیری از گسترش عفونت های هوابرد کمک می کند.

کمک های گوارشی اسانس رزماری باعث کاهش فراوانی و شدت اسپاسم عضلانی می شود که می تواند به ناراحتی گوارشی کمک کند و آن را به درمان مفیدی برای گاز روده و ناراحتی همراهی کند.

در اینجا برخی از استفاده های روزمره برای اسانس رزماری:

مخلوط 3 قطره از روغن رزماری با یک قاشق غذاخوری روغن حامل و مالیدن بر روی گردن و قفسه سینه منطقه، و یا اضافه کردن چند قطره از روغن رزماری به پخش کننده خود را به مدت یک ساعت در هر روز برای بهبود حافظه.


اضافه کردن 5 قطره روغن رزماری به شامپو خود را در هنگام شستن هوای خود را (و یا استفاده از دستور العمل شامپو گیاهی نعناع خانگی من در زیر) برای موهای سالم تر.


اضافه کردن 2 قطره روغن رزماری و 2 قطره روغن نعناع به 1 tsp روغن حامل و مالیدن بر روی عضلات درد و مفاصل دردناک .


اضافه کردن 2 قطره از روغن رزماری، 2 قطره از روغن helichrysum،و 2 قطره از روغن سرو به 1 tsp روغن حامل و مالش در منطقه نوروپاتی یا نورالجی .


10 قطره روغن رزماری و 10 قطره روغن نعناع را به یک فنجان یا آب تصفیه شده اضافه کنید. ذخیره در کوزه شیشه ای و استفاده به عنوان دهان شویه برای کمک به بد دهان.


اضافه کردن چند قطره به پخش کننده خود را برای ضد ضدفونی کردن هوا، به خصوص هنگامی که کسی در خانه خود را به عنوان سرماخوردگی یا آنفولانزا.


برای کمک به ناراحت گوارش گاه به گاه,اضافه کردن 3 قطره از روغن ضروری رزماری به 1 tsp روغن حامل و مالش در مد عقربه های ساعت بیش از شکم.

هشدارها

اسانس رزماری نباید با صرع استفاده شود.

روغن های ضروری مایعات بسیار متمرکز، قوی، و قدرتمند است که می تواند مضر باشد اگر به دقت و به درستی استفاده نمی شود. این ترکیب به خصوص قوی از روغن های ضروری است که می تواند سوزش زمانی که به پوست اعمال می شود, حتی در مقادیر رقیق. استفاده از احتیاط در هنگام استفاده از آنها. لطفا روغن های ضروری را دور از دسترس کودکان نگه دارید. لطفا این روغن ضروری در نوزادان، کودکان نوپا، و یا کودکان زیر 10 سال استفاده کنید.

من قبلا در مورد هدفم برای سلب خانه ام از مواد شیمیایی صحبت کرده ام، به خصوص آنهایی که روی بدنم گذاشتم. تنها چيزي که تسليم شدن تقريبا غيرممکن بوده شامپوي اودا رزماری نعناع منه من سال ها عاشق این شامپو بودم. اما آیا شما مواد تشکیل دهنده در پشت بطری شامپو خود را به تازگی خوانده شده است؟ قبول برای نعناع و بخش رزماری، من به سختی می تواند بسیاری از مواد تشکیل دهنده تلفظ.

آودا گزارش می دهد که این شامپو «با نعناع فرموله شده است تا حواس و رزماری شما را بیدار کند تا به محافظت از آسیب های زیست محیطی کمک کند.» خوب ، من تصمیم گرفتم اگر این هدف است ، پس شاید من می توانم با دستور العمل خودم که حاوی مواد تشکیل دهنده من در واقع می تواند تلفظ و همچنین خوب برای موهای من آمده است. علاوه بر این است که پیشگیری از ریزش مو و کاهش نرخ رفتن چیز خاکستری وجود دارد. بسیاری از ما در مورد کمک در آن منطقه به عنوان ما مسن تر خوشحال خواهد شد.




اسنس رزماریروش استفاده اسانس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید