ویرگول
ورودثبت نام
Baharii
Baharii
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

18

شاید اگه ازم بپرسن 18سالگی چه رنگیه با وجود اینکه هنوز نتونستم ازش لذت ببرم بازم بگم زرد

ولی خب جدیدا نارنجیم دوست دارم

قرار وارد دنیای ادم بزرگا بشم با این اختلاف که تازه واردم و شاید اشتباه برم?‍♀️

خیلی زیاد قبلا دلم میخواست 18سالگی رو تجربه کنم و خب ذوق داشتم

اما الان حال دلم روبه راه نیست مثل قبل رنگی رنگی نیست،خودمم دلم گاهی اوقات واسه بهار قبلی تنگ میشه،اما چاره چیه یکم زمان میبره تا مودم عوض بشه پس تا اون زمان ناچارم که خود الانمو تحمل کنم..

هیجانات 18سالگی و حس بزرگ بودنش رو دوست دارم اما نه به اندازه ‌ی چندماه پیش.

دارم بزرگ میشم و به آرزوهام نزدیک((:

شاید اگه کنکورم رو بدم و تموم بشه بتونم راحت از 18سالگی لذت ببرم

"دانلود یه 18سالگی بی دغدغه با اینترنت پر سرعت"

من 17سالگیم رو فقط به مدت 8ماه دوست داشتم، خیلی خیلی قشنگ بود((:

نمیتونم بگم شاید اون روزا برگردن چون قطعا برنمیگردن?اما کاش 18سالگی این حسرتارو نداشته باشه لاقل

خب الان اینجا یه بهار18ساله داریم با کلی رویاپردازی و انگیزه که قراره واسه قشنگ شدن 18سالگیش تمام تلاششو کنه((:

میدونم که یه راه طولانی جلومه

و اینم میدونم که باید از این به بعد شکست ناپذیر باشم.

توی این راه حق ناامید شدن ندارم!!



مثل هرسال:7/7

"مبارکِ تولدت بهارِهیجده ساله"


زمستونی که بهار بود..!

18 سالگی18
? ? ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید