ویرگول
ورودثبت نام
نشریه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تحریر
نشریه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تحریر
خواندن ۳ دقیقه·۴ روز پیش

من جوان فدای ایران

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروزی که این پیام را می نویسم،دل و جانم بیشتر از همه زمان ها برای ایران عزیزم می تپد و این تپش را نه به معنای نگرانی بلکه به معنای روزهای روشن و امید آفرین آینده قلمداد می کنم.اری قلب من جوان بیست و دو ساله همانند قلب جوان های کشور های اروپایی و غربی نیست که بی تفاوت به سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور خود باشند.قلب من ریشه در تاریخ و تمدنی دارد که هزاران بلکه میلیون ها قلب در گذشته برای ساخت آن تپیده است.

از سلمان فارسی تا امیرکبیر و علما و مراجع تقلید بزرگ شیعه در طول تاریخ تا شهدای قبل از انقلاب همچون شهید عزیز نواب صفوی که روبه روی شاه ستمگر پهلوی با قدرت و غیرت می ایستاد و جنایات انسانی اش را بازگو می کرد و در همین راه نیز به شهادت رسید.

آن شهید بزرگوار در زمان قبل از شهادتش به یاران خود فرمود جده ام حضرت زهرا سلام الله علیه منتظر ماست.

و به همین منوال تا امام خمینی رحمة الله علیه و زمان انقلاب و شهدای آن روزها که همچون کوه،ایستادگی خود را در برابر ظلم و ستم به جهانیان نشان دادند.

شهدایی که جان برکف دل از زندگی دنیوی خود،دل از عزیزان خود همچون مادر و پدر و همسر و فرزندان خود بریدند و وعده دیدارشان را به قیامت سپردند ولی از مبانی اسلامی و میهن خود دست نکشیدند و همچون بی غیرتان به وطن خود پشت نکردند.

ما از نسل شهداییم و در این برهه از تاریخ زیر پرچم این انقلاب، تاریخ و تمدن ناب اسلامی را به تمام جهان منتشر خواهیم کرد.

خوشا یاد شهیدان که در دفاع از وطن وظیفه ای جز شهادت و مقاومت برای خود نمی‌دانستند و خوشا به حال ما که در این کشور زندگی می کنیم.

کشوری که در برابر هجوم و آتش سنگین بیگانگان با رهبریت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی پس از چهل سال هنوز ایستادگی خود را از دست نداده بلکه هر روز موفق تر و سرافراز تر هم شده است.

کشوری که ریاست‌جمهوری آن برای خدمت به مردم شریف ایران، شبانه روز مشغول فعالیت و خدمت بود و در همین مسیر نیز به شهادت رسید.

اما وظیفه من جوان چیست؟

آیا باید بی تفاوت به تاریخ خود باشم و تمام قلب هایی که برای ایران عزیزمان تپید را فراموش کنم؟

آیا باید مسیری را انتخاب کنم که بیگانگان از آن سود می‌برند؟

جواب اینست که «هرگز»

هرگز در مسیری که دشمنان برای من ترسیم می کنند قدم بر نمی دارم و حرکت نمی کنم.

امروز من جوان ایرانی، با اتحاد برادران و خواهران بزرگوار و محترم خودم برای سربلندی بیشتر نظام جمهوری مقدس اسلامی با شرکت در انتخابات پیش رو همچون شهدای طول تاریخ ایران مشت محکمی بر دهان دشمنان و بیگانگان خواهیم زد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وطن برای ماست و اجازه دخالت بیگانگان را در سرنوشت مان نخواهیم داد.

هر رای یک مشت محکم بر دهان استکبار و دشمنان ایران اسلامی است و ما جوانان پای کار ایران عزیزمان هستیم.

امیرحسین نریمانی

ایرانامام خمینیتاریخ تمدنسیاسی اجتماعیجوان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید