ویرگول
ورودثبت نام
سمیرا (◠‿◕)
سمیرا (◠‿◕)
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

توصیف فیلم میراکلس

سلام به همکاران گرامی تا الان فک کنم تمام اطلاعات فصل چهار میراکلس بهتون گفتم و مشتاق شدم که این فیلم و توصیفش کنم پس لایک کامت و سابسکرایب البته تویوتویوب یادتون نره ☆☆☆♡ این فیلم درباره ی دونوجوان پارسی مرینت دوپنچنگ و ادریان اگرست این دو نوجوان پاریسی شخصییت جالبو خنده دار و جالبی دارن البته فقط مرینت مرینت در حالت ادی واقعا یک ادم دستو پاچلفتی هست ش خلاصه روز اول مرینت موجذه گر کفش دوزک که بهش قدرت خلق کردنو میده که بهش کمک کنه تا یک وسیله ی جادویی که یک شرور خاص درست میکنه رو ترمیم کنه و روز اول ادریان موجذه گر گربه سیاه که بهش قدرت نابودی رو میده که به کفش دوزک کمک کنه تا هر وسیله ی رو راهت خورد کنه گرفتن این دو نوجوان هم کلاسی هم هستن و خودشون نمیدودن مرگنه به شدت شکه میشن اون ها نباید حویت همو بفهمن خلاصه قدرت ها نباید برای اهداف شخصی مثل عشقو عاشقی استفاده بشن فک کنم دیگه هرچی که باید میگفتمو گفتم راستی معنی اسم مرینت یعنی کسی که بلند میشود که نان درست کند و معنی اسم ادریان در ایران به معنی اب و در خارج به معنی اتش و اینکه مرینت اهل چین هستش بعد به پاریس اومد و پارسی شد شاید دقت نکره باشین دوپنچنگ فامیلی چینی هستش و اگرست فامیلی فرانصوی هستش عشق ممنین بای بای

میدونی رویا خوابه اما جنگ تهش مرگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید