ویرگول
ورودثبت نام
سمیرا (◠‿◕)
سمیرا (◠‿◕)
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

متن اهنگ سیاه و سفید

یه سیری سیاه و سفیدن و خوبن

مثل برف روی موهات

مثل گلاهیای پیانو

مثل اون دوتا چشمات

مثل ترکیب یه شال سفید

با موهای مشکی فرفری

مثل یه البوم عکس قدیمی که پر از عکسای بچیگی

با تو رنگ دنیام چه قشنگه

سیاه سفیده اره همینشه که قشنگه

من شب تارمو توهم شدی ماهمو

کنار هم کاملیم

میفهمی احوالمو

من شب تارمو تو هم شدی ماهمو

کنار هم کاملیم

میفهمی احوالمو

??????

توی وضعیت سفیدم باهات

متضاد منی ولی رفیقم باهات

من سیاه و توسفید فرقمون زیاد

اما جالب اینه کاملا به هم میاد

تیرگی من با روشنی توقشنگه بعد روشنی صبح

با تو رنگ دنیام چه قشنگه سیاه سفیده اره

همنشه که قشنگه من شب تارمو توهم شدی ماهمو

کنار هم کاملیم میفهمی احوالو

خوب لایک و کامنت فراموش نشه ها ??

میدونی رویا خوابه اما جنگ تهش مرگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید