ویرگول
ورودثبت نام
سمیرا (◠‿◕)
سمیرا (◠‿◕)
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

میراکلس فصل اخر

سلام به همه ی دوستان امید وارم که خوش باشین من امروز قرار درباره ی میراکلس فصل اخر صحبت کنم پس لایک کامنت و سابسکرایب البته تویوتویوب یادتون نره ?? من که یکم تو سایت های معتبر درباره ی میراکلس خوندم متوجه شدم که اسن فصل چهار قسمت اخر فصل اخر نیست داخل این قسمت خیلی هیجان انگیز البته هنوز نیومده میگن داخل این قسمت یک جنگ جهانی بر پا میشه که به احتمال 95 دصد گربه ی سیاه جانشو از دست بده ???البته غم گین نشین اونقدم بدک نیست ارباب شرارت موجذه گر هارو میگیره و ارزو میکنه و ارزوش بر اورده میشه و هم مینطور که تو مطلبام گفتم هرچیزی بهای دار اگه اون ارزو کنه که کسی که مردع زنده بشه ارزوش باورده میشه اما یک از انسان های دنیا بجاش جونشو از دست میده و مامان ادریان میاد ولی متاسفانه ادریان قربانی مادرش میشه اینجاس که جونشو از دست میده ولی جای نگرانی نیست مرینت میره تو اتاق ادریان و موجذه گر هارو تو دتش میبینه و بعد میره و موجذه گرهارو از دست اون میگیره و اون هارو قاطی میکنه و ارزو میکنه ادریان زنده بشه ولی خدا میدونه قربانی ادریان کیه و همه چی به حالت ادی میشه ولی مرینت به قدرت متلق که بهتون گفتم یعنی قدرت نامحدود میرسه و تمام دیگه فعلا خداحافظ ????

میدونی رویا خوابه اما جنگ تهش مرگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید