ویرگول
ورودثبت نام
ماریو ساسانیان
ماریو ساسانیان
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

مدرسه برای جامعه

کلاس مذاکره و 4ذ
کلاس مذاکره و 4ذ

یکی از مهم ترین کارها در مدرسه این هست که به دانش آموزانی که انتظامات شدن تفهیم کنم شما زندان بان نیستید شما به واسطه کارتی که انداختین به گردن حق زور گفتن ندارید و بدون استدلال حق منع کردن ندارید امروز یکیشون آمده میگه باید پاپت بچه ها رو جمع کنم ازشون بگیرم توضیح دادم که پاپت سرکلاس ما یک وسیله کمک آموزشی مثل این که بگی مداد ها رو جمع کنم جواب داد آخه فلانی تو حیاط گرفته توضیح دادم فلانی اشتباه کرده هیچ قانونی در آپ برای برخورد با حمل پاپت نیست. نازی آمد سرکلاس گفت خاااااانم ساعت منو میخواستن بگیرن انتظامات گفت چرا ساعت بستی کتاب گذاشتم کنار

میخوام یه چیز مهم تر یادتون بدم سوال آیا ساعت خطری داره؟ باعث آسیب رساندن میشه؟ جواب نه بود ادامه دادم پس اگر انتظامات گفت چرا ساعت بستی؟ در جواب(این که من از زمانم خبر داشته باشم هیچ آسیبی به کسی نمیزنه تو هم حق نداری بدون دلیل گیر بدی)ن بدم سوال آیا ساعت خطری داره؟ باعث آسیب رساندن میشه؟ جواب نه بود ادامه دادم پس اگر انتظامات گفت چرا ساعت بستی؟ در جواب(این که من از زمانم خبر داشته باشم هیچ آسیبی به کسی نمیزنه تو هم حق نداری بدون دلیل گیر بدی)

انتظامات خواستم بهش گفتم تو خدمتگذار این بچه ها هستی نه رئیس مسولیت تو مواظبت هست نه مچ گرفتن نه خبر چینی کردن.

انتظامات ساعتاستدلال منعاشتباه قانونیمدرسه
دل قوی دار که بنیاد بقا محکم از اوست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید