ویرگول
ورودثبت نام
بهزاد وطن
بهزاد وطن
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی بهترین برند های کت و شلوار تهران

بعد از حدود یک ماه زیرو رو کردن تهران برای خرید کت و شلوار متوجه شدم اطلاعات به روز و واقع بینانه ای از بهترین برند های کت و شلوار توی سوشال مدیا وجود نداره. اینه که با توجه به تجربه خودم و پرس و جو از اطرافیان تصمیم گرفتم تجربه خودمو از بهترین برند های حال حاضر با شما به اشتراک بذارم


1- هاکوپیان

کت و شلوار هاکوپیان

شاید در گذشته بهترین برند کت و شلوار ایرانی متعلق به هاکوپیان بوده اما در حال حاضر اینطور فکر نمیکنم. توی اینکه پارچه و دوخت بی نظیری داره شکی نیست منتهی نتونسته با توجه به ترند روز خودشو اپدیت کنه. کتمان نمیکنم که هنوزم بهترین انتخاب برای افراد بالای ۵۰ سال هاکوپیانه ولی اگر طرفدار کارهای به روز با برش اسلیم فیت هستید بهتون هاکوپیانو پیشنهاد نمیکنم. سطح مشتری مداری= متوسط

ادرس اینستاگرام هاکوپیان

https://instagram.com/hacoupian1970?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

هاکوپیان در حال حاضر ۲۳ تا شعبه فعال در سطح شهر داره

قیمت کت و شلوار هاکوپیان

قیمت کت و‌ شلوار های هاکوپیان از ۱۲ تا ۳۰ میلیون تومانه




2- فرس

کت و شلوار فرس

من به شعبه پالادیوم فرس سر زدم خب بخوام رورارست بهتون بگم پارچه ها و‌دوخت های اکثر کارهاشو دوست نداشتم البته توی لاین دامادیش از پارچه ای به نام التین استفاده کرده بود که علاوه بر معطر بودن پارچه(واقعا بوی خوبی داشت) ایستایی خیلی خوبی هم توی تن داشت که حدود قیمت این لاین از ۱۹ میلیون به بالا بود البته باید توجه کنید که فرس دیگه اجناس ایتالیایی نداره و به گفته خودشون پارچه ترک و دوخت ترک و ایران داره. سطح مشتری مداری= خوب

https://virgool.io/p/h8n31bqix4va/%D8%AF%D8%B1%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D8%B6%D8%B1%D9%81%D8%B1%D8%B3%DB%B5%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D9%87%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%B7%D8%AD%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87

ادرس اینستاگرام فرس:

https://instagram.com/firsitaly?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

قیمت کت و شلوار فرس

قیمت کت و شلوار فرس بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان هست



3- شایان انصافی

کت و شلوار شایان انصافی

یکی دیگر از برند های کت و شلوار که نوظهور هست برند کت و شلوار شایان انصافیه. من شعبه خیابان جمهوریشونو رفتم .در دهه اخیر فعالیتشو شروع کرده و وجه تمایزش نسبت به سایر برند ها تنوع خیلی زیادشون بود. دوخت و پارچه هاشونو دوست داشتم یه لاین وی آی پی داشتن که کت و شلوار های وارداتی بود که میتونستید استعلام بگیرید با بارکد که قیمت‌هاش دقیقا هم قیمت دلاری روی سایت خود برند ها بود. لاین تولید داخل هم داشتن با برند خودشون که پارچه هاشون ترک بود. خود صاحب برند روزی که من رفتم حضور داشت و مشاوره و اطلاعات خیلی خوبی از استایل بهم داد. امیدوارم این کیفیت و با این قیمت حفظ کنن.

سطح مشتری مداری= عالی

ادرس اینستاگرام

https://instagram.com/shayanensafi_org?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

قیمت کت و شلوار شایان انصافی

قیمت کت و شلوار شایان انصافی از حدود ۴ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان هست




4- بازلی

موسس این برند مسعود بیگدلی هست من شعبه الهیه رو رفتم یه شوروم داشتن که بعدش هدایتتون میکردن به طبقات بالا. این برند در چند سال اخیر خیلی فعال بوده. من خیلی از دوخت و‌پارچه هاشون خوشم اومد ولی نه برای کت و شلوار. تنوع کت و شلوارشون خیلی کم بود ولی برای استایل های کژوال انتخاب عالی ای هست من فکر میکنم بازلی رو نباید در دسته کت و‌ شلوار فروش ها قرار داد بیشتر کژوال داشتن و انصافا هم حرفی برای گفتن در استایل کژوال داشتن. سطح مشتری مداری: ضعیف

قیمت کت و شلوار بازلی

قیمت کت و شلوار های بازلی از حدود ۱۲ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان هست

ادرس اینستاگرام بازلی:

https://instagram.com/bazzelli?igshid=MzRlODBiNWFlZA==5-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%88%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%AD%D8%B2%D8%A7%D8%AF



5 و 6- خانه مد راد و مسیح زاد

علتی که هر دو برندو در یک دسته گذاشتم اینه که هر دو برند شخصی دوزی میکنن. هر دو برند ،برندهای لوکسی هستند که جامعه هدفشون هم قشر خاصیه

هر دو برند ضعف بزرگی که داشتن نداشتن کانسپت بود یعنی هیچ نمونه کار اماده ای نداشتن که بشه دوختشونو دید صرفا روی حساب برندشون باید بهشون سفارش میدادید هر دو رو شعبه های الهیه رو رفتم و واقعا احساس کردم وارد خیاطی شدم‌که بدون هیچ کانسپتی باید توضیح بدم چی میخوام و هزینه رو پرداخت کنم.

حتی یک نمونه از دوخت نداشتن که از نزدیک ببینم.

به نظرم این مورد اگر اصلاح بشه در هر دو برند باعث پیشرفت چشمگیری میشه که حداقل ده کت و شلوار اماده موجود داشته باشن که خریدار بتونه نمونه پارچه و دوختو از نزدیک ببینه

البته کارشناس فروش مسیح زاد مشاوره کلامی خیلی خوبی داد و حسابی وقت گذاشت

سطح مشتری مداری راد: خیلی ضعیف

سطح مشتری مداری مسیح زاد: عالی

ادرس اینستاگرام راد و مسیح زاد:

https://instagram.com/raadfashionhouse?igshid=MzRlODBiNWFlZA==%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%B1%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%B2%DB%B4%DB%B0%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%B3%D8%AA
https://instagram.com/masihzad_official?igshid=MzRlODBiNWFlZA==


7- مارتیا

کت و شلوار مارتیا

فقط یک شعبه توی تهران دارن که خیابان الهیه هست و شعبه اصلیشون اصفهانه. خیلی کاراشون با کیفیت و خوب بود ولی قیمت ها خیلی فضایی بود اگر اوضاع جیبتون خوبه بهتون این برندو پیشنهاد میدم. کت و شلوار هاشون عموما رنگ های تیره هست و سفیر برندشون هم پژمان بازغیه. مشاوره خاصی ندادن و همه قیمت هارو به دلار میدادن

قیمت کت و شلوار مارتیا

قیمت کت و شلوار های مارتیا از ۳۰ میلیون به بالا هست و حتی چند تا کتشون به ۱۰۰ میلیون تومان هم میرسه

ادرس اینستاگرام مارتیا:

https://instagram.com/martiabrand?igshid=MzRlODBiNWFlZA==




جمع بندی

در این مطلب ۷ تا از بهترین کت و شلوار مردانه در بین برند های ایرانی را به شما معرفی کردم که این روزا اسمشونو زیاد میشنویم ، اگر شما هم تجربه ای نسبت به این پوشاک ایرانی دارید در بخش کامنت های سایت عنوان کنید


ارادتمند

کت شلواربرند های کت و شلوار ایرانیبه روز ترین کت و شلوار فروش هاتجربه خرید کت و‌ شلواراستایل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید