ویرگول
ورودثبت نام
Kquaakqu
Kquaakqu
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ولی من اینجام بی انگیزه تر از تمام دوران ها

مهشید بهم میگه
چخبر از کلاسات
میگم مشقامو انجام نمیدم چون تنبلم همه هم کاراشونو بلدن. فقط منم که ازافم .
شروع میکنه به نصیحت کردنم
تو باید تنبلی رو یزاری کنار وخودتو با کسی مقایسه نکنی همه باید یه چیزی یاد بگیرن و ...
میگم این حرفارو خودمم میتونم به خودم بزنم دوزش دیگه به بدنم اثر نمیکنه یه چیز قوی تر بده . قهر میکنه میره
بهش میگم باشه یکم بگردم تو اینستا بعد میرم .ساعتام میره و توی تک تک پستایی که میبینم با خودم میگم کاش بودی و میزدی پس کلم .
نمی دونم این چه مرضیه ولی دیگه نه تعریف تمجید ارضام میکنه نه حرف های انگیزشی . همه چی قدرتشو از دست داده .دیگه چیزای کمی هستند که روم تاثیر میزارند .فک کنم این از تا ثیرای فضای مجازیه!؟نه؟
شاید نصیحت های دوستی که خیر صلاحتو میخاست و ازت حمایت میکرد .شرایط بد زندگیت .و امید به اینده ای که تار و محوه و علاقه ای که ته قلبت داری تو گذشته میتونست یه کاری کنه .
اما من به عنوان یه ادم عصر پست مدرن اینجام توی حرف زدن و سر کوفت زدن به خودم سردمداری شدم . یه عالمه حرفای قشنگ بلدم حتی بهتر از بعضی شاعرا .توی گول زدن به حدی رسیدم که خودمم میتونم گول بزنم چه برسه به دیگران .
ولی من اینجام بی انگیزتر از تمام دوران ها روزامو سپری میکنم.

بی انگیزگیکواکونویسندگیتنبلیپست مدرن
میگن اسم اصلیت رو که بنویسی تعهد پیدا میکنی که بهتر باشی من مهلا حسینی هستم . کواکو و موکو اسم های دیگه ی منن. یه بخش بزرگ هویت من به کشوری که ازش مهاجرت کردم افغانستان مربوطه .خلاصه این منم⁦^_^⁩
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید