ویرگول
ورودثبت نام
Kquaakqu
Kquaakqu
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چون تو اسمان هستی

https://www.aparat.com/v/FjPSi/


'Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
چون تو اسمون هستی، چون تو اسمانی هستی پر از ستاره

I'm gonna give you my heart
من قلبم را به تو میدهم

Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
چون تو اسمان هستی، چون تو اسمانی پر از ستاره هستی

'Cause you light up the path
چون تو مسیر را روشن میکنی

I don't care, go on and tear me apart
اهمیتی نمیدهم ، پس ادامه بده و اشک هایم راجاری کن

I don't care if you do, ooh
اهمیتی نمی دهم اگر تو انجامش دهی

'Cause in a sky, 'cause in a sky full of stars
چون دراسمان ،چون اسمانی پر از ستاره

I think I saw you
فکزکنم دیدمت

'Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
چون تو اسمان هستی ، چون تو اسمان هستی پر از ستاره

I want to die in your arms, oh
من میخواهم دراغوش تو بمیرم

'Cause you get lighter the more it gets dark
چون تو هرچه بیشتر تاریک تر میشود بیشتر روشن میشوی

I'm gonna give you my heart, oh
من قلبم را به تو میدهم

I don't care, go on and tear me apart
اهمیتی نمیدهم ادامه بده و اش هایم راجاری کن

I don't care if you do, oh
برایم مهم نیست اگر تو انجامش دهی

'Cause in a sky, 'cause in sky full of stars
چون در اسمان ، چون در اسمانی پر از ستاره
I think I see you
فکر کنم میبینمت

I think I see you

فکر کنم میبینمت

'Cause you're a sky, you're a sky full of stars
چون تو سمان هستی اسمانی پر از ستاره

Such a heavenly view
چه نمای بهشتی ای

You're such a heavenly view, yeah, yeah, yeah, yeah

تو یک منظره بهشتی هستی، یهیهیهیهیه
ای کاش میتوانستم در خیابان های شهرم راه بیافتم و بخوانم
برای مردمم
چون شما اسمان هستید
چون شما اسمان پر ستاره ستید
میخواهم قلبم رابه شما بدهم

ای کاش میتوانستم در شهر راه بروم وبرایتو بخوانم
اهمیتی نمیدهم پس ادامه بده و
اشک هایم را جاری کن
اهمیتی نمیدهم اگرتو انجامش دهی
'



اسمانکواکوموسیقیترجمه اهنگکولد پلی
میگن اسم اصلیت رو که بنویسی تعهد پیدا میکنی که بهتر باشی من مهلا حسینی هستم . کواکو و موکو اسم های دیگه ی منن. یه بخش بزرگ هویت من به کشوری که ازش مهاجرت کردم افغانستان مربوطه .خلاصه این منم⁦^_^⁩
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید