ویرگول
ورودثبت نام
Pari
Pari
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

فکت هایی از جنس من (پری)


اوکی... سلام

یه سری فکت راجب من هست که شاید بخواین بدونید.

فکت شماره یک : موسیقی!

من از بچگی عاشق موزیک بودم. ۷ سالگی ارف (بلز و فلوت) رو شروع کردم و ۹ سالگی ساز سنتور رو انتخاب کردم.

فکت شماره دو : نقاشی

توی این مورد خیلی استعداد ندارم ولی بهم ارامش میده.

فکت شماره سه : تیلور سویفت!

من وحشتناک فن تیلورم و توی ایرانی ها هم اهنگ های پالت و بومرانی رو دوست دارم.

فکت شماره چهار : لوندر

گل مورد علاقه من که عودش رو هم خیلی دوست دارم.

فکت شماره پنج : هری پاتر

من از ۸ سالگی پاتر هدم و اگر میخوای بهم کادو بدی بهتره یا چوب دستی بهم بدی یا زمان برگردون هرماینی

فکت شماره شیش : عود

من پاتوقم برای عود بازار تهرانه. یه خانوم روسی هست که عود های دست ساز درست میکنه که از اون عود میخرم و عود مورد علاقم کاپتان بلک و لوندره!

فکت شماره هفت : شمع

من همیشه موقع کتاب خوندن شمع معطر یا عود روشن میکنم.

فکت شماره هفت : ادمای پر حرف

من از اینجور ادما توی دنیای واقعی متنفرم ولی توی انلاین خودم یکی از این ادمام چون از حضوری حرف زدن بدم میاد.

فکت شماره هشت : زبان

من کره رو تقریبا بلدم و انگیلیسی روهم همین طور. *یکمم فرانسه که همه ی اینارو از سریالا یاد گرفتم.

فکت شماره نه : مارول فن بودن

نیازی به توضیح نداره.

فکت شماره ۱۰ : بدمینتون

من ۴ ساله بدمینتون بازی میکنم و توی مسابقات منطقه دوم شدم.


فکتپریهری پاترشمععود
یه نوجوون که کلی دغدغه ذهنی و نگرانی داره و میاد اینجا که ذهنشو اروم کنه. Infp
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید