ویرگول
ورودثبت نام
Pari
Pari
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

یه سری خاطرات کوچک و بزرگ

دیشب داشتم به خاطراتی که خیلی دوسشون دارم فکر میکردم

اون روزی که با تارا برون بودیم و یه کوچولو بهم لبخند زد

پی نوشت:بچه ها خیلی ازم خوششون نماد پس....

وقنی با نیما روی چمنا دراز کشیدیم و دو ساعت راجب هری پاتر و فرندز حرف زدیم. ( وقتی تو و داداشت هر دو پاترهدین)

من 90 درصد دارم تو اتاقم کتاب میخونم و یه بار تا صبح کتابای هری پاتر رو کامل خوندم و خیلی به خودم افتخار کردم.(ابته چیز افتخار امیزی نیست)

وقتی با رفیقم تو مدرسه بدمینتون بازی کردم. چون بچه هامون بدمینتون بلد نیستن و فقط من و مهتا بلدیم رقابت تنگاتنگی شد.

با باخت 18-21 به من بد سوخت.

اولین مسافرتی که یادم میاد.(من به جز این مسافرت هیچی از قبل 5 سالگیم یادم نیست)

من همیشه اولین اتفاق ها برام مهمن و این هم برام خیلی مهمه.

اینجا خیلی کوچیک بودم ولی عکسای این شمالو خیلی دوست دارم چون خیلی باحالن.

پی نوشت: یه گوگولی ای بهم اعتماد به نفس داد که عکس از خودم بزارم و میخوام بگم مرسی گوگولی

هری پاترخاطرهبدمینتونفرندزکتاب
یه نوجوون که کلی دغدغه ذهنی و نگرانی داره و میاد اینجا که ذهنشو اروم کنه. Infp
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید