ویرگول
ورودثبت نام
کوثر
کوثر
خواندن ۵ دقیقه·۱ سال پیش

بهترین دکتر تزریق چربی در رشت

همیشه به دلیل لاغری زیاد، خیلی غصه می خوردم. چون خانوادگی ژن لاغری داشتیم و من هر چی از نظر تغذیه به خودم می رسیدم هیچ تاثیری توی تپل شدن صورتم نداشت. بعد از یه مدت خوردن یک سری دارو هارو شروع کردم و کلاژن و قرص های چاقی مصرف کردم. بدنم شروع کرد به کمی چاق شدن ولی لاغری صورتم همچنان ادامه داشت. از داشتن صورت استخونی و لاغر خوشحال نبودم و همیشه قیافه ام خسته و بی حال به نظر می رسید. چون صورتم خیلی لاغر بود. می خواستم صورتم تپل تر بشه و پوستم باز تر و زیبا تر به نظر بیاد. به همین دلیل به توصیه یکی از دوستام که خودش هم تجربه این مشکلو داشت، تصمیم گرفتم تزریق چربی انجام بدم.

ولی پیدا کردن دکتر و کلینیک تخصصی که کار تزریق چربی رو اصولی و حرفه ای انجام بدن و عوارضی نداشته باشن، توی رشت برام کار سختی بود. از اون جایی که تزریق چربی اگر جای درست و به صورت تخصصی انجام نشه، عوارض خیلی بدی برای سلامتی و زیبایی داره و ممکنه باعث عفونت صورت بشه، سعی کردم توی انتخاب کلینیک تزریق چربی توی رشت خیلی وسواس به خرج بدم.

شروع کردم به تحقیق و جستجو تا بتونم بهترین دکتر تزریق چربی توی رشت رو خودم پیدا کنم. برای انتخاب کلینیک و دکتر یک سری نکات برام مهم بود که درگیر عوارص بعد انجام این تکنیک یا هزینه های گزاف نشم.

مهم ترین نکته هزینه خدمات بود. از طرفی نمی خواستم با شرایط اقتصادی الان هزینه خیلی زیادی پرداخت کنم و از نتیجه کارم هم راضی نباشم. از طرف دیگه کیفیت کار برام مهم بود. به همین دلیل گشتم تا بتونم یک کلینیک با کیفیت خدمات بالا ولی هزینه معقول و اقتصادی پیدا کنم و خدماتم رو اونجا انجام بدم.

ملاک بعدیم برای انتخاب کلینیک تزریق چربی توی رشت این بود که دکتر و کادر درمان همه مجوزای لازم رو داشته باشن و کلاهبردار نباشن. همچنین می خواستم که مشاوره قبل از تزریق رو انجام بدن برام. برخورد پرسنل کلینیک و بهداشت محیط کلینیک هم برام خیلی مهم بود.

توی جستجو هام تونستم 6 تا کلینیک تزریق چربی توی رشت پیدا کنم که نسبت به بقیه کیفیت خدمات بهتری داشتن. ولی بهترین کلینیک تزریق چربی توی رشت، کلینیک دکتر امانی بود که خودم هم اونجا تزریق چربی صورتم رو انجام دادم و بسیار هم راضی ام. کلینیک دکتر امانی همه ملاکای مد نظرم رو داشت و کیفیت خدماتشون هم خیلی بالا بود. قیمت خدمات عالی و منطقی بود. بعد از تزریق چربی اصلا اذیت نشدم، درد نداشتم و بعد از گذشت دو هفته کاملا صورتم طبیعی شده و هیچکس نمیفهمه که چاق شدن و حجم گرفتن صورتم به دلیل تزریق چربی هست.

تصویر قبل و بعد تزریق چربی در کلینیک زیبایی دکتر امانی
تصویر قبل و بعد تزریق چربی در کلینیک زیبایی دکتر امانی

اگر شما هم تجربه ای از خدمات کلینیک دکتر امانی، بهترین کلینیک تزریق چربی صورت تو رشت دارین توی کامنتا بهمون بگین.

کلینیک هایی که توی پرس و جو و تحقیقاتم پیدا کردم رو براتون با آدرس و شماره تلفن معرفی می کنم که شما درگیر چند هفته گشتن نشین و راحت بتونین کلینیک خدمات زیباییتون رو پیدا کنین.

کلینیک دکتر شهروز امانی

آدرس: گلسار، خیابان 122، چهارراه دوم، ساختمان فرهام، طبقه اول

شماره تماس: 01333733126

آدرس سایت: دکتر تزریق چربی در رشت

کلینیک دکتر شهروز امانی خدمات دیگه ای مثل بلفارو پلاستی، مزوتراپی مو، تزریق ژل، لیفت بینی با نخ، جراحی بوکال فت و لیپوساکشن غبغب، پی آر پی، بوتاکس و ... هم توی رشت دارن که بهترین کیفیت خدمات رو ارائه میدن. من واقعا از خدماتی که دریافت کردم خیلی راضی هستم و مشتری ثابت کلینیک دکتر امانی شدم. چون قیمت و کیفیت کارشون عالی بود.


چند تا از کلینیک های دیگه ای که توی جستجو هام برای تزریق چربی رشت پیدا کردم رو هم براتون با آدرس و شماره تماس میزارم تا بتونین خودتون راحت تر انتخاب کنین. ولی من از خدمات هیچکدوم از این کلینیک ها استفاده نکردم.

کلینیک لاوین

خدمات کلینیک لاوین در رشت هم شامل موارد زیر میشه:

  • تزریق بوتاکس به صورت، جوانسازی پوست، هایفو تراپی
  • تزریق ژل یا فیلر به صورت
  • میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ
  • لایه برداری شیمیایی, لیزر درمانی, جوان سازی نوری
  • مزو تراپی, پی آر پی، کربوکسی تراپی
  • آر اف فرکشنال, لیفت صورت
  • فیلر کردن یا پر کردن بدن
  • تزریق چربی, خدمات مو
  • آر اف, لیزر موهای زائد بدن

آدرس: رشت، گلسار، چهارراه شهید بهشتی، درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013-33732526

کلینیک دکتر علی جعفری

دکتر جعفری علاوه بر تزیرق چربی خدمات دیگه ای مثل ژل گونه، ژل لب، مادلینگ صورت، فیلر صورت، خال برداری، بلفارو پلاستی، پی ار پی، کاشت مو و ابرو ... رو انجام میدن.

آدرس: رشت ، بلوار دیلمان ، چهار راه شهید بهشتی ، بلوار عرفان ، ابتدای کوه یخ ، درمانگاه لاوین رشت

شماره تماس: 013-32762625

دکتر محمد رضا مقدم نیا

کلینیک دکتر مقدم نیا هم خدماتی مثل تزریق چربی صورت، پروتز صورت، زاویه سازی صورت، پیکر تراشی، جراحی سینه، جراحی بینی، جراحی زیبایی زنان، ابدومینو پلاستی و ... رو انجام میدن.

آدرس: رشت، گلسار ، بلوار نماز ، ساختمان رویال ، جنب ساختمان آتیه ، طبقه ۴ ، واحد ۸

شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۳۳۷۰۷

دکتر امامی سیگارودی

دکتر امامی هم همه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست و مو مثل تزریق چربی، لیفت، فیلر، بوتاکس، مزوتراپی مو، لیزر، رفع مشکلات و لک های پوست و ... رو در رشت انجام میدن.

آدرس: رشت- چهارراه گلسار به سمت بوسار- كوچه عسگري - بن بست ياسمن - ساختمان پارسا - طبقه يك

شماره تماس: 32111257-013

کلینیک باران رشت

این کلینیک هم 10 سال سابقه کار داره. خدمات این کلینیک شامل: لیفت بینی و صورت، تزریق ژل، لیزر موهای زائد صورت و بدن ، میکرودرم ابریژن، تزریق بوتاکس، خال برداری، پاک سازی پوست ، پیلینگ صورت، لیفتینگ صورت ،الکترو لیزر موهای زائد، مزوتراپی صورت و مو، میکرونیدلینگ، جوانسازی پوست و ... میشه.

آدرس: رشت، گلسار، روبروی اداره پست، انتهای خیابان 80، سمت راست، ساختمان کارون 2، طبقه سوم

شماره تماس: 01332127264 - 01332127319

کلینیک دکتر سهیلا کتابچی

دکتر کتابچی هم خدماتی مثل تزریق چربی به نقاط مختلف بدن، تزرذیق ژل، لیفت با نخ، کاشت مو، کاشت ابرو، پی ار پی و ... رو انجام میدن.

آدرس: گیلان، رشت، خیابان حاجی آباد، روبروی آزمایشگاه افراه، نبش کوچه قویدل، پلاک ۲۴۴

شماره تماس: 01333340535


ممنون که تا اینجا همراهم بودین. سعی کردم تجاربم رو موقع پیدا کردن بهترین دکتر تزریق چربی در رشت به شما منتقل کنم. ممنون میشم اگه شما هم تزریق چربی توی شهر رشت انجام دادین نظرتون رو در مورد کلینیک ها توی کامنت ها بگین.

تزریق چربیتزریق چربی صورتتزریق چربی صورت در رشت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید