ویرگول
ورودثبت نام
کوثر
کوثر
خواندن ۵ دقیقه·۱ سال پیش

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت + تجربه شخصی

همیشه خودم رو توی آینه که می دیدم، دلم می خواست صورتم زاویه دار تر و شیک تر می بود. مشکلم این بود که استخون فکم معلوم نبود و صورتم بیضی و یکم تپل دیده می شد. ولی خیلیارو که میدیدم دوست داشتم چونه و استخون فک من هم مثل اونا زاویه دار تر و استخونی تر دیده بشه. تا وقتی یکی از دوستانم کار زاویه سازی صورت انجام داد. من وقتی دیدمش واقعا از چهره اش خوشم اومد. تصمیم گرفتم که منم انجامش بدم ولی بگردم و خودم بهترین کلینیک زاویه سازی صورت توی رشت رو پیدا کنم تا از نتیجه کار کاملا راضی باشم.

شروع کردم به جستجو و تحقیق درباره کلینیک های زاویه سازی صورت توی رشت که ببینم کدوم پزشک و کلینیک بهترین خدمات زیبایی و زاویه سازی رو ارائه میدن. کلینیک برام خیلی مهم بود. چون با اینکه می خواستم زاویه سازی صورت رو انجام بدم ولی نمی خواستم ریسک کنم و صورتم رو به هر کسی بسپرم. چون درباره کج شدن صورت یا عفونت مواد خیلی زیاد شنیده بودم و اصلا نمی خواستم سلامت خودمو با انتخاب یه کلینیک نا معتبر، توی خطر بندازم.

برای انتخاب کلینیک زاویه سازی صورت توی رشت برام یک سری نکته ها و معیارا خیلی مهم بود. مثلا یکی از مهم ترین نکته ها برام این بود که هم پزشک و هم کلینیک همه ی مجوز های لازم برای انجام خدمات زیبایی رو داشته باشن. به این دلیل برام مهم بود چون خیلی از مراکز زیبایی کلاه بردار هستن، بدون مجوز و یا داشتن تخصص کافی خدمات زیبایی یا کارای تهاجمی رو برای مراجعه کننده هایی که بدون تحقیق رفتن، انجام میدن. این موضوع خیلی خطرناکه و باعث میشه که آسیب های خیلی جدی و شدید برای فرد و صورتش ایجاد بشه. به همین دلیل یکی از اولین نکته های قابل توجه برای انتخاب کلینیک زاویه سازی صورت توی رشت برای من داشتن مجوز های مورد نیاز بود.

نکته ی بعدی هم این بود که می خواستم بهترین پزشک زیبایی رشت رو انتخاب کنم و کادر درمان کلینیک هم دوره دیده و متخصص باشن.

از طرف دیگه هزینه خدمات هم خیلی برام مهم بود. با در نظر گرفتن قیمت ها و هزینه های الان، هزینه ای که پرداخت می کردم واقعا برام مهم بود و نمی خواستم جایی صورتم رو زاویه سازی کنم که هزینه هاش معقول و منطقی نبودن. چون توی تحقیقاتم، خیلی کلینیک هایی پیدا کردم که قیمت زیادی در مقابل کیفیت خدمات پایینشون میگرفتن. یا حتی کلینیک هایی که هزینه خیلی کمی می گرفتن و این منو نسبت به انجام بلفارولاستی توی اون مرکز به شک مینداخت.

توی جستجوهام 7 تا کلینیک زاویه سازی صورت توی رشت پیدا کردم که کارشون خوب بود و مشتری هاشون هم از خدماتشون راضی بودن.

تاثیر زاویه سازی صورتم در کلینیک دکتر امانی
تاثیر زاویه سازی صورتم در کلینیک دکتر امانی

ولی بهترین کلینیکی که برای انجام زاویه سازی صورت توی رشت پیدا کردم و تصمیم گرفتم که خودم هم اونجا خدمات زیباییم رو انجام بدم، کلینیک دکتر امانی بود. من از زاویه سازی صورتم بی نهایت راضی هستم. چون دقت کار و تکنیک پزشک خیلی زیاد بود و هیچ ایرادی توی کارشون ندیدم. بعد انجام خدمات هم درد نداشتم و اصلا اذیت نشدم. زاویه صورتم واقعا خیلی زیبا شده و اصلا غیر طبیعی نیست. انگار از اول صورت خودم اینقد استخونی و جذاب بوده. یه دلیل دیگه انتخاب کلینیک دکتر امانی برای انجام این کار، معتبر بودنشون بود و همه مجوز ها و مدارک لازم رو برای انجام خدمات زیبایی داشتن. کادرشون هم بسیار حرفه ای و خوش برخورد بودن. قیمت خدماتشون هم در برابر کیفیت خیلی بالای کارشون واقعا به صرفه و مناسب بود و من به شخصه از هزینه منطقی ای که پرداخت کردم خیلی راضی ام. آدرس و شماره تلفن کلینیک دکتر امانی رو براتون میزارم تا بتونین حضوری برین و اگر خواستین نوبت بگیرین.

کلینیک دکتر شهروز امانی

آدرس: گلسار . خیابان 122 . چهار راه دوم . ساختمان فرهام . طبقه اول

شماره تماس: 01333733126

آدرس سایت: زاویه سازی صورت در رشت


آدرس و شماره تماس کلینیک های دیگه ای هم که پیدا کردم که کار زاویه سازی صورت توی رشت رو انجام میدادن، براتون میذارم تا مثل من درگیر هفته ها جستجو و تحقیق نباشین و کارتون راحت تر بشه.

درمانگاه شبانه روزی لاوین

کلینیک لاوین به مدیریت دکتر علی جعفری هست. توی این کلینیک با کمک متخصص ها، خدماتی مثل جراحی های پلاستیک، لیزر، کاشت مو، انواع فیلر، لیفت صورت، رژیم درمانی، دندان پزشکی، خدمات مو و ... انجام میشه.

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهار راه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ، درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013-33732526 - 013-32764926 - 0133636 - 09117580104

دکتر عمادالدین صباحی

دکتر صباحی هم خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل و زاویه سازی صورت رو توی کلینیکشون با کیفیت خوب ارائه میدن.

آدرس: رشت ، گلسار ، خیابان 91 (کوچه پمپ بنزین گلسار)

شماره تماس: 01332116307

دکتر محمد رضا مقدم نیا

کلینیک دکتر مقدم نیا هم خدماتی مثل تزریق صورت، پروتز صورت، زاویه سازی صورت، پیکر تراشی، جراحی سینه، جراحی بینی، جراحی زیبایی زنان، ابدومینو پلاستی و ... رو انجام میدن.

آدرس: رشت ، گلسار ، بلوار نماز ، ساختمان رویال ، جنب ساختمان آتیه ، طبقه ۴ ، واحد ۸

شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۳۳۷۰۷

دکتر کوروش فیاض مقدم

دکتر فیاض مقدم هم همه خدمات زیبایی مثل لیزر، مزو تراپی مو، لیفت، فیلر، ماساژ، رفع لک های صورت، خال برداری، لاغری و ... رو انجام میدن.

آدرس: استان گیلان ، رشت ، چهار راه گلسار ، ساختمان پزشکان دانا ، طبقه 6 ، واحد 65

شماره‌ تماس 013331326 – 013331326 :

کلینیک الماس

در این کلینیک هم خدماتی مثل: زاویه سازی، لیزر مو، لیزر پوست، مزوتراپی مو، رفع لک و جوش، ریموو تتو، تزریق ژل، لیفت، بوتاکس، میکرودرم ابریژن، میکرو نیدلینگ و .... انجام میشه.

آدرس: رشت، گلسار، خيابان ٨٠ ، پلاک ٧

شماره تماس: ۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲ - ۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹ - ۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶

دکتر امامی سیگارودی

دکتر امامی هم همه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست و مو مثل لیفت، فیلر، بوتاکس، مزوتراپی مو، لیزر، رفع مشکلات و لک های پوست و ... رو در رشت انجام میدن.

آدرس: رشت- چهارراه گلسار به سمت بوسار- كوچه عسگري - بن بست ياسمن - ساختمان پارسا - طبقه يك

شماره تماس: 32111257-013


ممنون که تا اینجا همراهم بودین. سعی کردم تجاربم رو موقع پیدا کردن بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت به شما منتقل کنم. ممنون میشم اگه شما هم زاویه سازی صورت توی شهر رشت انجام دادین نظرتون رو در مورد کلینیک ها توی کامنت ها بگین.

زاویه سازی صورتبهترین دکتر زاویه سازی صورتزاویه سازی صورت رشت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید